Ga naar inhoud

Aanpassing website voor tablets (iPad)


Aanbevolen berichten

Laatst bekeek ik onze website op de iPad en ik zag dat het hoofdmenu niet helemaal op één lijn staat. Het laatste item, Gastenboek, staat op een tweede regel. Vreemd, want de rest eronder is breder en is wel zichtbaar zoals het moet. Ik heb het hoofdmenu wat ingekort, maar het probleem blijft. Het gaat om deze website: [url]http://www.cv-de-kleibakkers.nl[/url]. Ik ga ervan uit dat het ook op andere tablets zo is. Kan iemand mij in de juiste richting wijzen, want waarschijnlijk kijk ik eroverheen.
Link naar reactie
Het is geen tablet issue volgens mij, want hier op Windows 7 met IE8 en FF10 zie ik die knop ook op de volgende regel. Ik zie dat het menu in een 800 pixels brede DIV staat en de content daaronder volgens mij in iets van 840. Grote kans als je die div van het menu breder maakt dat het wel gaat passen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels weet ik dat het menu ook in Safari (voor Windows) goed weergegeven wordt. Maar helaas nog niet in Safari voor de iPad. Alle items staan nu weliswaar wel op één regel, maar het menu lijkt niet in het midden te staan. Is zoiets eventueel op te lossen met een 'conditional comment' zoals dat ook mogelijk is voor IE?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...