Ga naar inhoud

handje (mouse over) bij button met afbeelding.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een button gemaakt, hij werkt gewoon. Maar nu komt het handje niet meer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb dit in mijn css staan: [code:1:4014f0874c]#sidebar #login-form .button { font-size:11px; background-image: url(../images/submit_login.gif); background-repeat: no-repeat; width:90px; height:32px; border:none; background-color:transparent; color:#B4CF67; text-align:left; background-position: 0px 3px; } #sidebar #login-form .button a:hover { color:#B4CF67; } [/code:1:4014f0874c]
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie ik heb het geprobeerd maar het werkt op alles behalve de button voor het inloggen wel op het menu en de links. Ik had de aanwijzer veranderd in een kruis en het kruis bleef overal zichtbaar maar als ik over de inlog button ging veranderde de aanwijzer ook weer gewoon in default het pijltje? Zijn er nog meer mogelijkheden?
Link naar reactie
Zo doet ie het wel, behalve dan in Internet Explorer... [code:1:7a57f83868]<html> <head> <style type="text/css"> button { font-size:11px; width:90px; height:32px; background-color:#777; color:#B4CF67; background-position: 0px 3px; } button:hover { background-color:#999; cursor:pointer; } </style> </head> <body> <button>knop</button> </body> </html>[/code:1:7a57f83868]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...