Ga naar inhoud

css validatie vraagje over cs3


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik een validatie uitvoer op mijn css komt hij met de volgende meldingen: [quote:eb6062967f]Ongeldig getal : font-family Eigenschap font-family bestaat niet in CSS versie 2.1 maar wel in [css1, css2, css3] : 'Terminal Dosis' [/quote:eb6062967f] en [quote:eb6062967f]Eigenschap overflow-y bestaat niet in CSS versie 2.1 maar wel in [css3] : scroll [/quote:eb6062967f] Mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat ik CSS3 krijg ipv 2.1? Ik gebruik Joomla 2.5.1 zitten er nog consequenties aan als ik de versie van CSS verander? ik hoop dat iemand me weer iets bij kan leren :)
Link naar reactie
Niet. Er is niet zoals bij HTML een manier om aan te geven welke versie je gebruikt. Browsers komen CSS tegen en kijken of ze het herkennen, zo ja, dan handelen ze ernaar en zo nee, dan negeren ze het. Bedenk overigens wel goed dat CSS3 nog geen officiële standaard is maar nog in ontwikkeling. Je kan het wel gebruiken, maar de kans bestaat dat er nog (kleine) veranderingen in gaan plaatsvinden. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...