Ga naar inhoud

[Joomla] pagina in categorieblog weergave niet getoond


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig aan deze website: http://50.116.97.248/~remcop/vogten-waterjettechniek.nl/index.php?option=com_content&view=category&id=8&Itemid=114 Maar de nieuwspagina word niet getoond. Hij is in categorieblog weergave voor de categorie nieuws en er staan artikelen in de categorie. Hij werd ooit wel weergegeven, maar schijnt hem nu niet meer te vinden.....geen idee wat ik heb gedaan, maar ik kom er niet uit. Ik heb ppl geprobeerd om een "laatste nieuws" module weer te geven op mijn homepaga, maar ook hier geeft hij geen artikelen weer in de categorie nieuws. Ik heb de categorie en artikelen al eens opnieuw opgezet, maar ook dat helpt niet.... Heeft iemand van jullie een idee?
Link naar reactie
Wellicht dat iemand even in de code van mijn website kan kijken of er daar iets zit? (welk bestandje moet ik dan posten?) Best frustrerend dit....ik heb de vraag al op meerdere forums (waaronder hier en 2 Joomla forums) gesteld, maar nergens ter wereld krijg ik een antwoord......ik vind op Google ook geen vergelijkbare cases. Ik heb mijn site lopen bij Hostgator, maar daar weten ze het ook niet. Ik hoop dat iemand kan helpen.
Link naar reactie
Je krijgt geen antwoord om twee verschillende redenen: Ten eerste is je probleem/vraag zo algemeen en vaag dat er geen concreet antwoord op te geven is. Zoals ik het lees staat er "Het werkt niet meer terwijl het ooit wel werkte, help!". Als je een goed antwoord wil is het handig om ons te laten weten wat er veranderd is, wat je al hebt geprobeerd en waarom jouw oplossingen niet werken. Het tweede punt is misschien nog belangrijker: ik denk dat je op het verkeerde forum zit. Je hebt een vraag specifiek over Joomla. Van alle regelmatige bezoekers van dit forum (en dat zijn er niet gigantisch veel) zal slechts een deel ervaring hebben met Joomla. Wellicht dat [url=http://forum.joomla.org/]Joomla's eigen community[/url] je beter kan helpen, maar houd ook daar het eerste punt in je achterhoofd. - Bas
Link naar reactie
Hartelijk dank voor de heldere reactie. Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te formuleren. Zoals ik ook al zei, ik weet niet wat ik heb gedaan. Ik weet ook niet wat er is veranderd :wink: Wat ik al heb geprobeerd staat in mijn eerste post. Waarom mijn oplossingen niet werken, ik heb geen idee....het werkt niet....als ik wist waarom het niet werkte, dan wist ik waarschijnlijk ook hoe ik het kon oplossen :wink: Zoals ook al gezegd in mijn 2 bericht in dit topic: [quote:4bb943ac1e]ik heb de vraag al op meerdere forums (waaronder hier en 2 Joomla forums) gesteld, maar nergens ter wereld krijg ik een antwoord......ik vind op Google ook geen vergelijkbare cases[/quote:4bb943ac1e] Nogmaals, ik heb mijn case naar eigen kunnen en weten zo goed mogelijk omschreven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...