Ga naar inhoud

Firefox 4 (XP) vs Firefox 4 (Windows 7)


Aanbevolen berichten

Ik gebruik de nieuwste Firefox (4) op mijn XP-computer en Windows 7-computer. De instellingen zijn exact hetzelfde voor zover ik weet. Nu bekijk ik een website die ik heb gemaakt (www.kleibakkers.nl) en zie ik een verschil in het hoofdmenu. In Firefox op de XP-computer is het goed, maar op de Windows 7-computer laat Firefox extra padding in de hover zien. Ook de actieve pagina-achtergrondkleur van de menu-items hebben een extra padding aan de onderkant. Een ontwerpfout kan het volgens mij niet zijn, want ik zie het verschil in dezelfde browser, maar alleen op een andere computer. Wat kan er aan de hand zijn?
Link naar reactie
Lijkt er idd. toch op dat FF4 anders reageert in Win7 als in XP. Ik zie ook geen fouten bij FF4- xp op browsershots.org. En heb hier geprobeerd met alle plugins en addons uit maar dat help ook niet. Lijkt wel een FF Bug. Edit: ik delete net FF4.0 en zet 3.6.16 op m'n Win7(64b) en je site ziet er weer 100% uit.
Link naar reactie
Het rare is dat er op de tweede laptop met Windows 7 in Firefox 4 geen probleem is. Dan is de padding weer goed. En hoewel het in IE 7 en 8 nu goed is, is de padding weer verkeerd in IE9. Nu begrijp ik er helemaal niets meer van! Zo moeilijk zit dat horizontale menu toch in elkaar? Het zou in alle browsers hetzelfde moeten zijn. Ik weet geen oplossing meer. Moet ik afwachten tot de browsers met updates komen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...