Ga naar inhoud

Tips voor de bouw?


anoniem

Aanbevolen berichten

Trots op het design, en erg druk mee bezig geweest. Nu moet hij nog live als website zelf, enkel vroeg ik me af wat de beste methode zou zijn met betrekking op de opbouw van de pagina? Er komen een aantal flash-elementen in, oa het menu en het artiestenblok. Wat zou het beste zijn, ook met betrekking tot Google etc? [url=http://www.dynamicfm.net/nieuw]Linkje[/url] Alvast bedankt voor de reactie!
Link naar reactie
Wat het beste zou zijn? Om te beginnen [b:cc71313d65]zeker niet[/b:cc71313d65] het menu in Flash bouwen. Verder is het nogal ontworpen voor print, terwijl je met een website bezig bent: ik moet vijf keer scrollen voordat ik de onderkant heb bereikt, terwijl het inhoudelijk volgens mij makkelijk in één keer scrollen past. Ook verschillen de menu-items inhoudelijk, waardoor ik betwijfel of je alles op deze manier bijelkaar in het menu kunt plaatsen. 'Mobiel' is een manier om de site te bereiken, 'msn' is een manier om contact op te nemen, 'win', 'video's', 'film & games' en 'contact' zijn content-items. Ze verschillen qua 'effect'. Ik denk dat je content-items in één menu moet houden, anderssoortige items horen in een ander menu. Als we langs de gigalijst wannabe-advertenties scrollen, heb je onderin plots onvermelde menu-items 'gamecorner', 'adverteren', 'werken bij'.. Blijkbaar is de site een soort ontdekkingstocht: vind de pagina's van de website. Intussen mis ik dan weer info over de zender, over de programa's, over het zendschema en de dj's. Volgens mij redelijk essentieel voor een radiowebsite. Voor betere vindbaarheid is het essentieel dat je iets nuttigs biedt waar mensen naartoe zullen [i:cc71313d65]blijven[/i:cc71313d65] linken (diepergelegen pagina's). Sec een leuke radiozender is niet genoeg; daarvan zijn er al genoeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...