Ga naar inhoud

Hoeveel kost een website?


Aanbevolen berichten

Als het een vriendendienst is dan doe je het gratis of er staat een andere dienst tegenover. Hanteer een vaste prijs voor een opzet en een vaste prijs per pagina voor het "vullen" geef duidelijk aan wat men daarvoor krijgt anders komen daar misverstanden over. Wil men meer of extra dan moet daar dus ook meer voor betaald worden. Ik vind dat zoekmachine optimalisatie bij een website hoort. Met een website wil je gevonden worden en als je eenmaal hoog genoeg komt gaat dit klanten opleveren. Ik vind het belangrijk dat een site goed valideerd, goed gevonden wordt en er goed uitziet. Dan vind ik het voorbeeld van de Bobby Farell site wel leuk eigenlijk. Wordt inderdaad gevonden met Bobby Farrel omdat dat de domeinnaam is, verder niet. Begint met een intro. Valideren, 222 fouten, rommelige opbouw van inhoud. Dan begrijp ik dat dat ver onder de 500 euro kost. Ik vind dat je voor een goed product een goede prijs mag vragen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...