anoniem Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Ik ben bezig met een website, als ik in een webpage een aantal links maak zijn deze niet klikbaar in Firefox, in IE werken ze wel gewoon.. Html code: [code:1:44aae42cb8] <p align="center"><a href="sjdag.html" target="_self">Sint Joris dag</a></p> [/code:1:44aae42cb8] Moet ik iets toevoegen zodat ze wel in FF werken?? Quote
anoniem Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Probeer hem zo eens. [code:1:cc32ff7c39]<li align="center"><a href="sjdag.html" target="_self">Sint Joris dag</a></li> [/code:1:cc32ff7c39] Quote
anoniem Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Maak je gebruik van frames? Zo nee, laat dan lekker die target weg. Als je wel gebruik maakt van frames, zet dan ff een test pagina online zodat we de code kunnen bekijken. En Maxstar waarom denk je dat het vervangen van een paragraaf voor een list item ook maar iets zal veranderen? Quote
anoniem Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Zelf gebruik ik namelijk nooit <p "paragrafen" voor links, maar altijd de <li functie. En proberen kan nooit geen kwaad toch? En als je gebruik maakt van iframes, verwijs je toch niet doormiddel van a href maar met src="link" functie.? Quote
anoniem Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Als je wilt dat een link in een bepaalde frame opent dan verwijs je daarnaar in je link door middel van: target="naamvanframe". Het target attribuut is natuurlijk wel deprecated (is komen te vervallen) maar het wordt nog veel gebruikt, vooral om links in nieuwe vensters te laten openen. Quote
anoniem Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Het is me gelukt, er bleek dus een apdiv over de links te lopen, waardoor de link niet klikbaar was voor het gedeelte waar de apdiv overheen zat. Apdiv aangepast en nu werkt het wel :) Mijn excuus, had beter moeten opletten.. Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen