anoniem Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Hi Ik ben een tijd (3 jaar) als mama. Maar nu wil ik weer sites ontwerpen. Ik heb nog mijn mac G3 en de oude programmas voor. Photoshop 6, Flash 5, illustrator 9 en de dreamweaver. Geef zin om dit te gebruiken om een site te onwerpen dat actuale browsers kan nog dit goed lezen? Bedankt thina Quote
anoniem Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 Gewoon doorgaan, met oude programma's kun je best nog wat in elkaar brouwen, als het resultaat maar W3C compliant is. Quote
anoniem Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Geplaatst: 27 januari 2008 Programma's maken de website niet, dat doe je zelf met het ontwerpen van het uiterlijk en het schrijven van je code. Quote
anoniem Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Geplaatst: 25 februari 2008 Op de een of andere manier hebben websites met zo weinig mogelijk flash nog steeds mijn voorkeur. Tenzij het echt mooi/functioneel is. Quote
anoniem Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Geplaatst: 25 februari 2008 Flash sites worden makkelijk erg groot. En dat is snel irritant voor mensen met een wat langzamere verbinding. Ze kunnen ook een behoorlijke aanslag op de processorcapaciteit doen. Wat dan weer lastig is bij wat tragere systemen. Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen