Ga naar inhoud

sitecheck: kids-profi-portrait


Aanbevolen berichten

Beste forumleden, op dit forum lopen een aantal topics van mij die mij geholpen hebben bij het maken van deze site. binnekort komt er ook een engelse versie online..maar die is nog in de maak. Ik heb geprobeerd om de site zoveel mogelijk te maken met behulp van css. het resultaat is redelijk goed gelukt. [url]www.kids-profi-portrait.com[/url] Ik wil nu wel nog gaan proberen om: a) de code te laten valideren (alsmede de css)... b) toevoegen van meer kleine flash elementen om het e.e.a. een meer dynamisch uiterlijk te laten verkrijgen... Ik hoop dat jullie me nog wat nuttige tips kunnen geven over hoe ik de site nog beter kan maken... alvast bedankt :) groet[/url]
Link naar reactie
Beste D'acide, Wat betreft je vraagjes: a: Het valideren van je website kun je doen met behulp van de validator op [url]http://validator.w3.org/[/url] b: Ik zou me niet te druk gaan maken over flash-elementen. Als ik de site zo bekijk mis ik het zeker niet. Als je toch graag flash wilt toevoegen, moet je jezelf eerst goed afvragen of dit echt functionaliteit toevoegt. Het is nu een rustige site en het zou zonde zijn dat je dat verpest met onnodige flash-elementen Overigens; de bestel site (althans de inlogpagina) heeft een compleet andere lay-out (minder fraai als je het mij vraagt) dan de rest van de website. Ik weet niet in hoeverre je die pagina's ook in eigen beheer hebt, maar als dat het geval is zou ik dit zeker nog aanpassen als ik jou was. Laatste puntje. Ik zou adviseren om de 'Home'-link niet alleen onderaan de pagina te zetten maar ook in het hoofdmenu.
Link naar reactie
[quote:8c8aefdc31="WimB"][quote:8c8aefdc31="D'acide"]oase van wit....[/quote:8c8aefdc31] Bij mij is het heel vies geel, want de site heeft geen achtergrondkleur voor de body. Om dat te kunnen zien maakt mijn browser het geel. wimb[/quote:8c8aefdc31] ...Of het ligt aan de kalibratie van je beeldscherm :wink: Als bij de css-bodytag geen kleur wordt gespecificeerd wordt gewoon wit gebruikt tenzij je dit op een of andere manier veranderd in de instellingen van je browser. Maar ik sluit me wel aan bij WimB; je kan beter wél #FFFFFF (of gewoon white - óf #FFF - kies maar wat je leuker intikken vindt:)) als background-color gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...