Ga naar inhoud

Guestbook zónder reclame!?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a5f8b8edc7="GanGster MarshaLL"]Hier al eerder iets voor gevraagd, maar toen werd het topic gesloten voordat ik kon vertellen [b:a5f8b8edc7]dat ik opzoek ben naar een script[/b:a5f8b8edc7].[/quote:a5f8b8edc7] [quote:a5f8b8edc7] 1. search Kijk altijd eerst even of de vraag die je wil stellen niet al eerder is gesteld door een ander. Dit kan je nagaan door te zoeken met de zoekmachine van het forum. [b:a5f8b8edc7]Ook even googlen doet wonderen[/b:a5f8b8edc7]. [..] 3. requests [b:a5f8b8edc7]Script- programmeer- en designrequests staan erg lui en worden gesloten[/b:a5f8b8edc7]. Het forum is om van te leren, niet om anderen je werk op te laten knappen. Probeer eerst zelf een probleem op te lossen en kom dan met een probleemstelling naar het forum.[/quote:a5f8b8edc7] Bron: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59999]Mededeling: Nieuw in Webdesign? LEES DIT EERST... [/url]
Link naar reactie
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik alláng heb heb gezocht op google, dat is namelijk altijd het eerste wat ik doe. Omdat andere dat niet doen, wil dat niet zeggen dat IEDEREEN alleen maar gelijk een topic opent. Ik zou daar zelf ook een hekel aan hebben. However, ik doe dan wel een multimedia opleiding, maar ik weet gewoon serieus niks van PHP af. Dus vandaar dat ik deze gunst vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...