Ga naar inhoud

Een zeer vreemd probleem met de schermopbouw


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds een willekeurige tijd gaat (zeer waarschijnlijk) de beeldschermopbouw bij enkele pc's niet goed. Bij iedere verandering/navigatie wordt, zoals gewoonlijk, het beeldscherm opnieuw opgebouwd, maar op enkele pc's met IE gaat deze opbouw te traag. Hierdoor flikkert het scherm telkens. Waarom het bij de ene pc niet goed gaat en bij de andere wel, maakt het heel vreemd. Er blijkt geen verschil te zijn in bijvoorbeeld de versie van de browsers. Misschien heb ik iets niet goed geprogrammeerd, maar ik zou echt niet weten wat. Het gaat om [url=http://www.ms-steunfonds.nl/]deze[/url] link. Heeft iemand de oplossing hiervoor, want ik weet het echt niet en het is bijzonder irritant. M.vr.gr., Dalertje
Link naar reactie
het feit dat het op de ene pc wel goed gaat en op de andere (op het oog identieke) pc niet, zegt iets over de pc´s en niet zozeer over jouw site. die springt er bij mij meteen in, dus dát zit wel goed. op de ´weigerachtige´ pc´s beginnen met alle tijdelijke bestanden (windows\temp en tijdelijke internetbestanden) weg te gooien. voorts moet je zeker stellen dat die pc´s geheel vrij zijn van virussen, ad- en spyware en browserhijackers. gebruik daarvoor een uptodate virusscanner en de programma´s adaware. spybot search&destroy, en hijackthis.
Link naar reactie
Hoi, Het feit dat de kans groot zou zijn dat het aan een specifieke pc zou liggen, was bij mij ook zeer waarschijnlijk. Vreemd genoeg is ook op die 'weigerachtige' pc's het probleem voorheen nooit geweest. Bij die van jou, is het dus ook geen punt. De bestanden in de cache heb ik weggehaald, maar dat mocht niet baten. Dit geldt ook voor ad- en spyware. M.vr.gr., Dalertje
Link naar reactie
Nee inderdaad dat zegt niets. Ik geef alleen maar aan dat dat een feit is (alhoewel, helemaal zeker ben ik daar ook niet van). Virusscanner en hijackthis leveren niets op. Even laten onderzoeken op diverse pc's.....van de 6 pc's geeft ie 4X het probleem van het flikkeren. Update.....het lijkt toch met de site te maken hebben. In de stylesheet gebruik ik csshover.htc om het gewenste hover effect ook in IE te creeeren. Het lijkt er een beetje op dat de menu-items niet naadloos op elkaar aansluiten. Wanneer je van het ene naar het andere item gaat, creeer je een nieuw hover-effect, waardoor het scherm opnieuw wordt opgebouwd. Is dat juist van mij en zo ja hoe bereken ik en verwerk ik de menu-items zodanig dat ze aan elkaar aansluiten? M.vr.gr., Dalertje
Link naar reactie
Ik heb een dergelijk probleem bij een CSS-menu dat ik maak mbv [url=http://dean.edwards.name/IE7/]IE7[/url]. De oorzaak heb ik nog niet kunnen achterhalen, maar bij een hover wordt een list-item een pixel hoger, ondanks het feit dat alle paddings en margins van de elementen op 0 staan. Wel heeft Dean Edwards een [url=http://dean.edwards.name/IE7/compatibility/Pure%20CSS%20Menus.html]werkend voorbeeld[/url] online gezet dat werkt in IE, kijk er even naar, misschien dat het je verder helpt. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...