Ga naar inhoud

Wat is er verkeerd aan dit script?


anoniem

Aanbevolen berichten

komt ie: <FORM METHOD=POST ACTION=""><INPUT TYPE="TEXT" NAME="NAAM" VALUE="Typ hier je E-mail adres" SIZE=40,1 MAXLENGTH=50> <br> <br> <SELECT SIZE=1 NAME=""> <OPTION SELECTED>Maak je keuze... <OPTION>Algemene feedback<option>Ik heb een vraag<option>Ik heb een fout ontdekt!<option>Ik wil soliciteren<option>Ik heb een klacht</SELECT> <br> <br> <TEXTAREA NAME=NAAM ROWS=3 COLS=45>Typ je vraag/solicitatie/fout/klacht hier... </TEXTAREA> <br><br> <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Verzenden"> </FORM> zoals u ziet is het een formulier. maar ik krijg geen mail als ik op "submit" duk! wat moet ik doen om er een samenhangend geheel van te maken?? bedankt OConnor :D
Link naar reactie
action="mailto:..." werkt alleen als de bezoeker een werkende e-mailclient (Outlook ofzo) op zijn pc heeft. Je html kan ook wel wat netter, misschien zit daar ook nog een stoorzender in. size=40,1 -> size=40 <select name="wel wat invullen"> <option>waarde</option> -> element afsluiten <input name="Naam">...<textarea name="Naam"> -> verschillende Names gebruiken typ -> type E-mail adres -> e-mailadres solicitatie -> sollicitatie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...