Ga naar inhoud

php en html-script werkt wel in FF, niet in IE


anoniem

Aanbevolen berichten

Deze code werkt wel in Firefox, maar in Internet Explorer niet: [code:1:de0a799d6e]<a href='" .$_SERVER["PHP_SELF"] ."?mdw=" .$_GET["mdw"] ."&&jaar=" .$vrg_jaar ."' class='knop'><input type='button' value='Vorige' onClick='" .$_SERVER["PHP_SELF"] ."?mdw=" .$_GET["mdw"] ."&&jaar=" .$vrg_jaar .";'></a> <a href='" .$_SERVER["PHP_SELF"] ."?mdw=" .$_GET["mdw"] ."&&jaar=" .$vlg_jaar ."' class='knop'><input type='button' value='Volgende' onClick='" .$_SERVER["PHP_SELF"] ."?mdw=" .$_GET["mdw"] ."&&jaar=" .$vlg_jaar .";'></a>[/code:1:de0a799d6e] Ik krijg deze foutmelding: [code:1:de0a799d6e]Fout: ';' wordt verwacht Code: 0 URL: http://localhost/medew.php?mdw=1&&jaar=2005[/code:1:de0a799d6e] Weet iemand waarom het in Internet Explorer niet wil werken?
Link naar reactie
Probeer eens met alleen een <input> dus zonder daar een link omheen te zetten. Een onClick-event werkt verder niet door er een url in te zetten. Er wordt een javascript verwacht a la: onClick='location.href="script.php?etc";' echo "<input type='button' value='Volgende' onClick='location.href=\"" .$_SERVER["PHP_SELF"] ."?mdw=" .$_GET["mdw"] ."&jaar=" .$vlg_jaar ."\";'>" Ik weet niet of ik die \" wel goed doe, ben niet zo php eigenlijk... De && snap ik ook niet helemaal, 1 is dacht ik genoeg om querystring-waardes te scheiden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...