Ga naar inhoud

tips?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik verwacht op de indexpagina op zijn minst een idee te krijgen waarover het op deze site gaat. ook voor de rest is de inhoud warrig. de ene pagina loopt rechts uit beeld, de andere onderin, slordige indruk. menu: uitschuiven is wel leuk maar goddeloos traag; waarom zelfs het item ´homepage´ laten uitschuiven terwijl er maar één sub-item is. geldt ook voor boek en presenteren. ik heb de indruk dat deze paul, die overigens nergens wordt voorgesteld, een levendig baasje zou moeten zijn, maar de site weerspiegelt niets daarvan.
Link naar reactie
die schuifmenutjes werken niet in Firefox en de layout komt ook niet lekker door! Ziet er uit als een site voor dat [i:514a9bc375]akelige trainings ellende gedoe[/i:514a9bc375] hoewel dat inderdaad nergens in eerste oogopslag duidelijk wordt. Maar wat me nog het meest stoort is de teks; gaat werkelijk ne-re-gens over!! Hier: [quote:514a9bc375]Luistert de ander naar mij? Velen denken na een gesprek te hebben geluisterd. Luister ik wel naar de ander?? Velen onder ons denken na een gesprek te hebben geluisterd. Hoe vaak gebeurt het ons dat we met iemand kennis hebben gemaakt... en kort erna zijn wij de naam van de ander alweer vergeten. [/quote:514a9bc375] [size=24:514a9bc375][b:514a9bc375]?![/b:514a9bc375][/size:514a9bc375] En dat moet vertelen hoe mensen zouden kunnen "communiceren"? GRRR! Verder oogt de site heel onprofessioneel, knutselwerk van een zondagmiddagje hobby'en. [/i]
Link naar reactie
Het geschrevene komt bij mij wazig over. Ik heb geen idee voor weke doelgroep deze site is. Soms denk ik aan een out-placement bureau, dan weer aan iets totaal anders. Speciale trainingen? Geen idee....... De tekst moet krachtiger, helderder ook. Het is me allemaal veel te vaag. Mooie woorden, holle frasen. Maak duidelijk wat je doet en voor wie, en wat je doelstellingen zijn. Een vakantie op een zonovergoten eiland vind ik vreemd. Neem je client desnoods een dagje mee naar de Strabrechte heide of zo. Kost niks, maar het is wel lekker. Problemen los je er echter niet mee op, dat moet je client uiteindelijk toch zelf doen. Qua webdesign: kan ook veel beter!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...