Ga naar inhoud

button probleem in dreamweaver mx


Aanbevolen berichten

hallo, ik wil via dreamweaver mx een pagina maken waar je je naam/email en bericht kan achterlaten, alleen dit lukt me niet, ik heb nu een naam/email en bericht ingevoerd met achter elk een tekst veld, en onderaan heb ik 2 buttons, 1 = verzenden en 1 is opnieuw, als ik nu tekst invoer kan ik a niet verzenden of de tekst opnieuw invoeren dmv opnieuw-knop in te drukken kan iemand mij helpen hiermee ben al een tijdje hiermee bezig alvast bedankt
Link naar reactie
  • 3 weken later...
ik geloof dat ik snap waar je naar toe wilt; een soort van gastenboek? Daar heb je meestal CGI/Perl, ASP of PHP voor nodig, en als je server daar niet over beschikt, dan ius het al einde verhaal en kan je er misschien een op een remote server laten hosten (ga bijv. naar www.scriptsearch.com en zoek bij remotely hosted naar guestbook). Voordat we beginnen, een ding - kan je een beetje html en cgi/php/perl/asp? T'is namelijk niet zomaar een kwestie van leuk slepen en lossen op je paginaatje in dreamwaver...[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...