Ga naar inhoud

Invoegen figuur


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Ik heb een .gif plaatje als figuur achter mijn tekst geplaatst alleen als ik ga scrollen door de tekst scrolt het plaatje mee, hoe stel ik dit zo in (in FrontPage 2000) dat het plaatje blijft staan en alleen de tekst scrolt. Ik heb het een keer ergens op het net zien staan maar kan het nergens meer vinden :cry: . Moos
Link naar reactie
In ieder geval bedankt voor de site daar heb ik vast wat aan maar ik ben een beginnend webdesigner ofwel klungelaar en kan aardig overweg met Frontpage en af en toe een foutje uit HTML halen dus dit gaat me even te ver. Je moet ook ergens bij een instelling iets aan kunnen klikken waardoor dit ook mij dus lukt. Moos
Link naar reactie
[color=green:1032d06059]<style> body{ background-image: url('eigen.jpg'); background-attachment: fixed; background-repeat: no-repeat; background-position: center; } </style>[/color:1032d06059] In FP kun je ook stylesheets maken en copieren naar je Html. Bovenstaande heb ik gemaakt met FPEditor In FPeditor -->format-->stylesheet...-->(knop) style...-->(tabblad)colors -->backgroundimage instellen en (uitklap) attachment, repeat, vert. pos, hor. pos. instellen--> ok --> ctrl-C en plakken in het headgedeelte van je html.( zorg er wel voor dat het plaatje in dezelfde map staat als de html.) probeer maar !! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...