Ga naar inhoud

[CSS] Opera 7 probleempje


Aanbevolen berichten

Op de site [url]http://www.leeuw-inn.nl[/url] onstaat er (met opera 7) een kleine gap tussen de tab-bar en de tabs. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen? Een mogelijke oplossing is een extra div toe te voegen met de css property clear: both; (zie de pagina boekingen) maar ik voel er niks voor om overbodige niet semantische html toe te voegen. Bij voorbaat dank, /e P.s. de site is nog "under construction"...
Link naar reactie
Anne, je oplossing heeft, hoe elegant dan ook, niet gewerkt. Het heeft me wel geholpen om de juiste oplossing te vinden. Voor iedereen die 't interresseert: Opera 7 voegt om een of andere reden margin van een non float element dat na floating elements in de document structuur verschijnt aan de floating elements toe. Door het non float element geen margin maar extra padding te geven kan je dit oplossen. /e
Link naar reactie
Das jammer. Weet je zeker dat je het op het juiste element hebt gezet (Anne vindt de huidige oplossing beter btw)? Met generated content wordt het zoiets:[code:1:f0035259d8]<div><::before>"De inhoud"</::after></div>[/code:1:f0035259d8]Het zijn dus child-elementen van het element waar je het op zet, geen siblings. Toen ik dat voor het eerst te weten kwam verklaarde het voor mij redelijk wat. Het is denk ik vooral door de slechte naamgeving (traditie bij CSS) dat het niet helemaal duidelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...