Ga naar inhoud

flash+animated gifs


Aanbevolen berichten

Ik zit namelijk met het volgende... Ik heb een flashsite in mekaar 'gebokst' waarbij ik dus een linkpagina heb aangemaakt naar andere sites waarbij hun banner te zien is. De meeste van die banners zijn animated gifs, dus heb ik die in mijn flash geïntegreerd als sprite (ik werk met swishmax). Als ik dus die banners bekijk in mijn flash, dan is die animatie met een serieuze snelheid toegenomen. Ik weet dus echt niet hoe dat komt. Kan iemand mij helpen?? Je kan mijn site vinden op [url]http://users.pandora.be/bluepatchy[/url], na de intro op de optie links klikken. (andere links)
Link naar reactie
ik ben geen flash held, maar dit heeft toch te maken met de snelheid van de frames in de gif in verhouding tot de snelheid van de frames in je flash movie? Kijk eens of je het aantal fps kan verlagen, of pas de tijd tussen de frames van je gifs aan via een gif animator voordat je ze importeert in je movie. t.
Link naar reactie
Hahaha.. inderdaad... De optie die teacher me gaf zal ik toch wel even onder de loep nemen wat betreft die frames... doch, aan de frames van die banners zelf kan ik blijbaar niks veranderen (beveiligd?) Maar alvast bedankt voor de reactie.. hiermee kan ik misschien wel iets doen. Indien meerdere oplossingen.. just let me know. ;-)
Link naar reactie
nouja.. een bug. Even samenvatten : het komt er gewoon op neer dat bij een sprite import elk gif frame een flash frame wordt. Is er verschil in snelheid tussen de 2, dan krijg je dit. Je hebt dus twee opties: 1. het aantal FPS van je flash movie verlagen. 2. vóór je je gif importeert, eerst de snelheid verlagen in een gif animator. t.
Link naar reactie
[quote:5354c94fbe="teacher"]nouja.. een bug. Even samenvatten : het komt er gewoon op neer dat bij een sprite import elk gif frame een flash frame wordt. Is er verschil in snelheid tussen de 2, dan krijg je dit. Je hebt dus twee opties: 1. het aantal FPS van je flash movie verlagen. [b:5354c94fbe]2. vóór je je gif importeert, eerst de snelheid verlagen in een gif animator.[/b:5354c94fbe] t.[/quote:5354c94fbe]Maw meer frames in de animatie stoppen. Wat je dus ook gewoon met flash kan doen. Het geeft een beetje meer handwerk, maar dat moet je er voor over hebben. :) Dus: de keyframes van die animatie langer maken,van 1 frame naar 3 frames bijv.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...