Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van mij site ?


Aanbevolen berichten

ik vind het logo wel leuk gemaakt, alleen zie ik nog wat overtollige zwarte pixels aan de rand van het grijze vlak met de oranje bol erin. Ik vind de tekstgrootte op de menuknoppen iets te groot. Wat kleiner lijkt me mooier. Inderdaad, de afwerking onderaan het frame klopt niet helemaal. Verder zou ook ik op de verschillende pagina's voor een ander en iets groter lettertype gaan. (Arial of zo). Let er ook dat je niet alle zinnen vlak achter elkaar zet, zoals bij "apps" te zien is. Het wordt er zo onoverzichtelijk van. Van de menuknop "patche's" zou ik "patches" maken, dat lijkt me beter Engels. Veel succes met je site!
Link naar reactie
[quote:481b9db98a="termin8or"][code:1:481b9db98a]<!-- ImageReady Slices (gamepower.psd) -->[/code:1:481b9db98a] :) . Misschien is het handig om wat HTML & CSS te gaan leren? Wat plaatjes optimaliseren met [b:481b9db98a]fireworks[/b:481b9db98a] oid kan ook geen kwaad ;)[/quote:481b9db98a] Niet zo schelden ;) Verder kan ik het niet echt een site noemen. Tis gewoon geknipt door Imageready en de content is verder wel heeeel erg minimaal.
Link naar reactie
[quote:22d9edda95="InZane"][quote:22d9edda95="termin8or"][code:1:22d9edda95]<!-- ImageReady Slices (gamepower.psd) -->[/code:1:22d9edda95] :) . Misschien is het handig om wat HTML & CSS te gaan leren? Wat plaatjes optimaliseren met [b:22d9edda95]fireworks[/b:22d9edda95] oid kan ook geen kwaad ;)[/quote:22d9edda95] Niet zo schelden ;)[/quote:22d9edda95] Wil jij ff in de hoek gaan staan plz? Over de site: plz post het echte adres, niet dat kloterige .tk 'domein'. Wat me opvalt is dat je iig heel wat 'effecten' hebt weten te vinden... En dat is niet positief bedoelt. De site ziet eruit alsof hij met Paint is gemaakt, waarna je binnen whatever grafisch proggie [photoshop, fireworkw, paint shop pro] wat 'leuke' effectjes hebt uitgeprobeerd. Daarnaast past je site niet op een 800 res, is way te zwaar, leverd nogal wat fouten op, bestaat uit frames [dat is echt niet meer nodig tegenwoordig] en is _veel_ te grof in opzet. Back to the drawing board.
Link naar reactie
[quote:01820987fc="Phrea"] leverd nogal wat fouten op.........[/quote:01820987fc] Inderdaad. [quote:01820987fc] De site ziet eruit alsof hij met Paint is gemaakt, waarna je binnen whatever grafisch proggie [photoshop, fireworkw, paint shop pro] wat 'leuke' effectjes hebt uitgeprobeerd. [/quote:01820987fc] Wat is daar mis mee?
Link naar reactie
Als ik de site zo zie, dan denk ik aan een gamend jongetje van een jaar of 17/18 die denkt dat hij al echt kan websites bouwen :wink: Geen bijzondere site dus. Maar toch heeft de site wel iets vind ik. Iets lekker speels of vrolijks of iets dergelijks. En ik denk zelf dat dit best nog wel een leuke site kan worden met een beetje extra werk. Niet dat ik zo'n professional ben hoor :) Algemeen advies, Zorg voor wat lekkere content. Maak hem technisch beter (css). Op deze manier heb je nog een leuke hobbybob project voor de boeg. succes
Link naar reactie
[quote:bbe766187e="Phrea"][quote:bbe766187e="InZane"][quote:bbe766187e="termin8or"][code:1:bbe766187e]<!-- ImageReady Slices (gamepower.psd) -->[/code:1:bbe766187e] :) . Misschien is het handig om wat HTML & CSS te gaan leren? Wat plaatjes optimaliseren met [b:bbe766187e]fireworks[/b:bbe766187e] oid kan ook geen kwaad ;)[/quote:bbe766187e] Niet zo schelden ;)[/quote:bbe766187e] Wil jij ff in de hoek gaan staan plz? [/quote:bbe766187e] Wieso?
Link naar reactie
[quote:0f9fedd004="termin8or"]Omdat fireworks een van de beste compressie programma's is (zeker voor het web, denk aan PNG).[/quote:0f9fedd004] Niet zo happen joh. Stond toch een knipoog achter? ;) Laat het de designers hier verder maar niet horen trouwens, want de meesten daarvan hebben het niet zo op Fireworks.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...