Ga naar inhoud

sitecheck fortuna54


Aanbevolen berichten

Beste mensen, voor mijn stage heb ik samen met een klasgenoot een websiteje ontwikkeld ter nagedachtenis van fortuna54. Deze site is volledig goedgekeurd door het stagebedrijf. Echter, mochten jullie nog tips hebben, dan mogen jullie ze allemaal plaatsen. Ik doel dus NIET op kleine slordigheidjes en hier en daar een verdwaalde tag. Alvast bedankt ps: ik bedoel voornamelijk de compatibiliteit in verschillende browsers
Link naar reactie
Ochdejee, HELEMAAL vergeten, dat probleem. planetdust is mijn eigen domein, gebruik ik voornamelijk om dingetjes uit te proberen etc. fortuna54.com is de daadwerkelijke domein waarvan het stage bedrijf (RMO) eigenaar is. Wat ik zelf heel vervelend vind is dat ik toen geen bruikbare oplossing heb kunnen vinden die ik kon toepassen zonder dat ik weer (bijna) helemaal van voor af aan moest beginnen. volgens termin8tor is er inmiddels een patch uit die dit verhelpt. Alleen zal het wel een tijdje duren voordat iedere mozilla gebruiker deze patch heeft gedownload. Ik probeer me maar te troosten met het feit dat: a) mozilla gebruikers sneller geneigd zijn om te patchen dan bv een IE gebruiker b)de doelgroep van de website dusdanig geinteresseerd is in de materie dat ze wellicht ff overstappen op een andere browser. Maar je hebt gelijk Wim, het is gewoon een behoorlijke handicap van mijn stage site.
Link naar reactie
Volgens mij heb ik wel de nieuwste versie van Mozilla Firefox. (0.8) Ik download zoveel mogelijk de laatste versie. Bij IE ligt dat niet aan de gebruiker, maar Microsoft, die maken geen functinele updates. Als ik bij #holder de position: relative weghaal, dan is het goed in Mozilla. je hebt er ook geen top of left bijstaan, dus er veranderd niets. wimb
Link naar reactie
Ik vind de bak tekst af en toe erg onoverzichtelijk. Er is bijna geen doorkomen aan. Op de pagina RMO heb je het nog netjes afgewisseld met een foto, maar op pagina Index en Historie komt de tekst echt vreselijk op je af. Probeer het eens met een wat kleiner lettertype in een mooie passende kleur of zo. Ook kun je misschien iets met de spatiëring doen? Voor de rest ziet het er wel mooi uit. De banner is wel mooi, hoewel als ik hem helemaal van begin tot eind volg, krijg ik wat last van hoogtevrees :lol: Vooral de tijdlijn is erg mooi gemaakt, maar het zou nog mooier zijn als ie netjes in het frame van de index zou komen. Het geheel verschuift hier nu naar de linker bovenhoek van het scherm. Jammer ! Ik ben niet zo technisch op html gebied etc, dus hiermee moet je het doen. Succes ermee. Groeten, Theo
Link naar reactie
wat betreft de tijdlijn in een andere frame. Hier kan ik heel kort over zijn, ik gebruik GEEN frames. De blokken die je ziet zijn geen frames maar Div's (divisions in css) Wegens de afmetingen kan ik hem niet integreren zodat het allemaal past. toch bedankt. wat betreft het typografische gedeelte, hier ben ik ook nie zo tevreden over. Ik zal binnenkort eens kijken wat ik eraan kan doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...