Ga naar inhoud

[site check] notenkraam


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:752cdb404a="gescHENK"]Of een opzet ook zo over komt als jij het bedoelt, kun je pas zien als de site wat verder gevorderd is, lijkt me.[/quote:752cdb404a]Als het dan pas blijkt is het m.i. te laat.[quote:752cdb404a="gescHENK"]Mijn idee was om de aanklikbare zaken een kleur te geven en de rest niet. Ik verwacht(te) dat dan duidelijk is dat je op die delen moet klikken.[/quote:752cdb404a]Meer de gehele interface vind ik nogal onduidelijk voor een site waar je vooral informatie zoekt.[quote:752cdb404a="gescHENK"][quote:752cdb404a="Phrea"]En, ga je nog wat doen met ons commentaar of kom je hier alleen maar om te spammen?[/quote:752cdb404a]Hoezo ONS? Of doel je op jou indrukwekkend [quote:752cdb404a="Phrea"].[/quote:752cdb404a] ?? Kun je me trouwens vertellen wat hier spam aan is? Ik reageer overigens op het moment dat ik daar tijd voor heb en ik daar voor kies.[/quote:752cdb404a]Een '.' geeft aan dat iemand het ermee eens is.
Link naar reactie
Hallo, Ten eerste respect voor de poging om met een nieuw soort idee te komen. Ten tweede, sorry dat ik het zo stel maar de uitstraling is zwaar onder de maat. Iets zegt me dat je meer tijd hebt gestoken in het kaartje met verkooppunten dan in de basis layout. Ik zou je dan ook net als andere hier het advies willen geven om met een betere foto te komen. Zelf vind ik het niet zo mooi om in een duo-tone (tweekleurige) afbeelding full color plaatjes te zetten. Laat staan een auto midden in een kraam. Ik denk ook dat Flash je meer mogelijkheden zal geven om dit idee tot iets beters te brengen. Een balkje onderin met wat snel linkjes zou ook geen kwaad kunnen. Ik kan nog wel ff doorgaan maar ik wil niet dat ik er langer over heb nagedacht als jou ;-) Ga gewoon lekker creatief door maar ben wel kritisch genoeg ten opzichte van jezelf. Dat begint dan dus al bij het " Basisidee" ... Succes ermee! Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...