Ga naar inhoud

[SiteCheck] Droopy's PF


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is een heel gezoek! in dit geval -een check- doe je nog je best maar als klant zou ik het snel opgeven denk ik. Misschien kun je de letters bij mouseover laten zwellen. Of voledig met icoontjes werken en bij mouseover wel een duidelijke tekst op het scherm zetten, dan wordt het ook in één klap duidelijk dat de bezoeker iets moet doen om zijn informatie te vinden.
Link naar reactie
Inderdaad......die melding van die flash player moet eraf. Ik zie namelijk al alles. De site oogt heel apart, dat zeker! Maar het lettertype is helaas niet te lezen en dat doet afbreuk aan het geheel. Ook moet ik heel wat af zoeken........ Daar heeft de gemiddelde bezoeker niet veel zin in. Je kunt hier veel meer uithalen....! Succes!
Link naar reactie
[quote:043ca551c5="allcheats"]Ehhh ik niet want als ik hem wegdruk doet alles het gewoon goed!! En je kan ook in het klein er onder zetten dat indien de site niet juist weergegeven wordt dat je dan een flash player moet downloaden mzzl 8)[/quote:043ca551c5] Weet niet of jij kan lezen maareuh : If you don't see the image above, you need to install the flashplayer. Wat zie jij dan ? Wat moet je wegdrukken precies?
Link naar reactie
Over het bovenstaande: Bij mij is het zo: ik moet het verzoek tot downloaden van de flashplayer EERST negatief beantwoorden (want die heb ik al), DAN pas krijg ik het "plaatje" in beeld. Op het rode kruisje klikken kan ook, maar DAN verschijnt pas de afbeelding. Elke keer bij het openen van je site krijg ik het venster van macromedia te zien. Dit kan echt anders!
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...