Ga naar inhoud

[Sitecheck] www.rynusrein.nl.tt


anoniem

Aanbevolen berichten

"Actions avaible: No actions avaible" dit is niet echt leesbaar. "Guestbook is disabled" Dit vind ik irritant, want als je daar op klikt kom je "moeilijk" terug. Uiterlijk: Dat popupje vind ik vrij irritant. Kleuren vind ik goed, misschien iets meer kleuren gebruiken. Conclusie: Probeer je site wat in het oog springender te maken.
Link naar reactie
[quote:2db8399d9a="bierk"] "Actions avaible: No actions avaible" dit is niet echt leesbaar. //----> Wordt aan gewerkt... "Guestbook is disabled" Dit vind ik irritant, want als je daar op klikt kom je "moeilijk" terug. //----> Heb je ook gelijk in, maar ik had even niet zoveel tijd om 'm mooi aan te kleden :P Conclusie: Probeer je site wat in het oog springender te maken. //----> Dus met meer animatie en interactiviteit e.d.?[/quote:2db8399d9a] [quote:2db8399d9a="Jursch"]:| Ik vind dit maar nix :( ooit van layout gehoord? dis wel erg kaal enzo, totaal geen goede indeling:S //----> Zoiets heet strak&stijlvol Vaag:S Jurrie //----> Ook nog tips?[/quote:2db8399d9a] [quote:2db8399d9a="allcheats"]Boring zelfs geen plaatjes te vinden!! //----> Kijk's bij Art Gallery HEt lijkt wel een site uit de middeleeuwen!! //----> Als je nou een reden zou geven waarom je het een site uit de middeleeuwen vindt, heb ik iets aan je commentaar :P mzzl 8)[/quote:2db8399d9a]
Link naar reactie
Helaas heeft de Mac platform een probleem dat vele gebruikers (o.a. grafische ontwerpers) nog niet over kunnen op OS X en hierdoor geen Safari hebben. Dit probleem zal nog wel meer dan jaar gaan duren, misschien zelfs wel langer. Dus als je een site voor de Mac geschikt moet maken dan zul je nog wel even voor beide browsers moeten bouwen. Tenzij je je klant kan overtuigen om alleen voor de toekomst te bouwen en dus IE laat vallen. Laat staan dat je nu voor Safari 1.0 en 1.2 moet gaan testen... Websites bouwen, waarom ben ik eraan begonnen!?!?! :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...