Ga naar inhoud

SiteCheck: Site voor Studio


anoniem

Aanbevolen berichten

Ben ook bezig geweest met een site. Is voor een studio (niet mijn studio). De site is met login en alles is "mits je ingelogd bent als admin" compleet te veranderen. (ben ik wel een beetje trots op :P ) De kern is gebaseerd op xoops maar voor ongeveer 60% herschreven. Mijn opdrachtgever is nu een .nl en hosting aan het regelen omdat hij in het begin nog niet wist ofdat ie hem wel online wou hebben. De opdracht was om het strak, duidelijk en snel te houden. En ik denk dat dat wel is gelukt. Hij is nog niet helemáál af, maar ik zou graag jullie mening willen horen. URL: http://members.lycos.nl/luijtenduidelijk/html Over anderhalve week: www.luijtenduidelijk.nl De fout die er nu nog inzit is met het scriptje dat de reclames wegwerkt. Hierdoor werken de links niet goed meer onder mozila/netscape. Dit word met de nieuwe hosting natuurlijk veranderd!
Link naar reactie
Wat betreft de hosting: [quote:371f6df88c="Roytje"]Mijn opdrachtgever is nu een .nl en hosting aan het regelen omdat hij in het begin nog niet wist ofdat ie hem wel online wou hebben. [/quote:371f6df88c] En wat betreft het lettertype. Goed dat je het zegt. Heb daar eigenlijk nog helemaal geen aandacht aan besteed. Ik zal eventjes aan hem vragen wat hij het mooist vind. Normaal gebruik ik altijd Verdana. Denk dat dat hier weer niet zal misstaan!
Link naar reactie
Om te beginnen al vast erg bedankt voor de tips. Ik ga er zo snel mogelijk naar kijken. Het zijn idd allemaal dingen waarvan je achteraf zegt van, ja dat is natuurlijk veel mooier. [quote:9aee21b203="de_paashaas"]En als je de pagina nu laat uitvullen ter grootte van je venster? Ik vindt het nu wat 'krap' staan. [/quote:9aee21b203] Hoezo? is dit bij jouw niet dan? Horizontaal schaalt ie als het goed is mee. Maar als ik dat ook verticaal zou doen dan zou dat logo (wat de beste man er persee in wou hebben)zou halverwege ophouden. En dat lijkt met niet mooi [quote:9aee21b203] Het zou er misschien ook wat gelikter uit zien als je je bovenste banner/logo met wat meer kleuren opslaat en de tabellen een stijl geeft. Kortom; iets meer vormgeving - het oog wil ook wat :wink:[/quote:9aee21b203] Hier zat ik al wat mee te stoeien, met randen enzo. Maar ik kwam daar niet helemaal uit. Je bedoelt toch gewoon een rand ofzo hé? [quote:9aee21b203]Linker zijkant: Het viel me op dat deze verwerkt had moeten zijn in de bovenkant maar er zit een ruimte tussen!! [/quote:9aee21b203] Oeps, er is iets fout gegaan in de laatste update. Ik zal er eens naar kijken. op die plaats hoort namelijk nog gewoon een stukje schaduw te staan. Lijktwel ofdat de tabel niet meer 100% is. Igg bedankt voor jullie comentaar en ik ga d'r morgen even aan werken. Ik post waneer ik het veranderd heb. En als je nog iets dwars zit, Positief of negatief. Dan zou ik het graag horen Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...