Ga naar inhoud

verplaatsen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:5ac4256bea="teacher"]dat ligt eraan welke editor je gebruikt. Coffeecup html editor laat meteen de broncode zien zodra je hem opent. In IE: bovenin: beeld > bron. t.[/quote:5ac4256bea]ik gebruik cofeecup. het is nu eindelijk geluk om mij button naar beneden te krijgen. met <br> maar nu moet mij button een paar cm naar links. zijn daar ook codes voor?
Link naar reactie
nu wil je het toch te gemakkelijk. k denk geef je een wereldtip ( voor beginners) krijg ik zoiets te horen. neem van mij aan: leer wat van tabellen. als je later meer wilt met html zal je toch ook dat moeten kennen. anders weet je niet hoe je iets voor elkaar wilt krijgen. Wil je alleen het plaatje van plek veranderen kan dat overigens ook met CSS ( Cascading Style Sheet). Simpele uitleg: het plaatje krijgt een naam. (id=plaatje) in een .css file (opmaak file) staat 'plaatje' gedefineerd. 'plaatje' kan dan een x aantal pixels van links en van boven gepositioneerd zijn. Klinkt dit leuk in de oren? Zoeke op google naar css. leren, leren, leren... ;) d.
Link naar reactie
[quote:56e100d60a="andiee"]sorry was niet naar bedoeld.ik heb nog 1 vraagje wat is de beste boek in het nederlands voor (begginer)?[/quote:56e100d60a]Het beste boek? Van Tolkien -> Lord Of The Rings :lol: nee, 'HTML voor dummies' lijkt mij wel iets voor jou [url=http://www.zoekboeken.nl/vergelijk/9043003492/HTML_4_voor_Dummies_%2B_CD-ROM/Tittel%2C_E]Link[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...