Ga naar inhoud

[sitecheck] Baukdu.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Deze site heb ik gemaakt voor de sportschool. Mijn vraag: Wat vinden jullie ervan? [url]www.baukdu.nl[/url] En in het menu-frame (links) komt als je op bijv. administratie klikt een ander menu tevoorschijn, deze gaat alleen niet automatisch weer in als je weer op administratie klikt.....hoe kan ik dit doen? BIJVOORBAAT DANK!
Link naar reactie
als eerste: ik zou je navigatie helemaal omgooien, en geen frames gebruiken. ik moet trouwens scrollen in je nav.bar, en dat mag eigenlijk al helemaal niet. probeer anders iets met een uitklapmenu ofzo, voorbeelden genoeg op de bekende html-hulp sites. de informatie komt goed over, alleen is het zo sober, een grote lap tekst. probeer het anders meer in te delen in alinia's, en met plaatjes of andere opmaak. jules
Link naar reactie
Het begin is leuk. Misschien handig om onder het ronde plaatje in het midden een tekst te zetten zodat het duidelijk is dat als men hierop klikt doorgaat naar de werkelijk site. Misschien een ander lettertype proberen. Probeer eens verdana. Je achtergrond is leuk maar toch wat aan de drukke kant. Maak het plaatjes eens met een grotere rond erom heen, zodat deze zich minder vaak herhaalt. Navigatie zou ik anders maken. Neem een leuk menu via een of ander scriptje, of probeer het eens in PHP. Wachtwoord kun je indien mogelijk het makkelijkste via .htacces doen. Indien je een control panel bij je host hebt is het vaak grafisch makkelijk te doen. Anders moet je de de bestanden handmatig schrijven en is inderdaad veel werk. Kijk maar eens of je hier e.v.t wat mee kunt.... Ohja, bovenstaande is mijn mening, trek je sommige dingen niet te erg aan :-) Groetjes, Marcel.
Link naar reactie
Ik zou het menu gedeelte in dezelfde stijl houden als de achtergrond. De achtergrond is naar mijn smaak wat te druk, dat doet afbreuk aan het geheel. Je zou b.v. met het "Taekwon-do" teken een hele mooie achtergrond (watermerk) kunnen maken. De links zou ik dichter op elkaar plaatsen, zodat je niet hoeft te scrollen. Scrollbalken zou ik in de kleuren van de site maken. De site is goed leesbaar, en de navigatie op zich is duidelijk. De inhoud is interessant en leuk om te lezen! (Tja....karateka he? :P )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...