Ga naar inhoud

Vaandel


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik werk met Frontpage 2002 en als ik een vaandel maak met een gif plaatje, dat transperant aan de randen is , dan blijkt dat bij het voorbeeld in Frontpage het inderdaad transparant is, maar op het weg is dit plaatje rechthoekig en op de plaats waar het transparant zou moeten zijn is het een grijs vlak geworden. Vraag: Hoe kan ik wat transparant is ook transparant op de definitieve website krijgen? Gr. Goudvink :(
Link naar reactie
Gelukkig heeft frontpage die optie standaard ingebouwd, dus geen extra programma's nodig. Zet hiervoor de afbeeldingwerkbalk aan (Beeld->Werkbalken->Afbeeldingen) Klik op je afbeelding en in de werkbalk zal de optie 'doorzichtige kleur instellen' * actief worden. Deze selecteer je. De cursor veranderd in een potlood met een gummetje. Klik op de kleur die je transparant wilt hebben. Bij het opslaan zal frontpage vragen wat je met de afbeelding wilt doen, opslaan is een goede optie ;) * Het is het icoontje met een zwart "pijltje" rechtsonderin met een halfgeel/halfblauw streepje eraan. In FP2003 de 10e van rechts
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...