Ga naar inhoud
  • 0

Hoi, ik heb een Acer 1640 die niet meer aangaat?

anoniem

Vraag

Hoi, ik heb een Acer 1640 die niet meer aanging. Het lampje aan de voorzijde knipperde geel. Ik heb de accu eruit gehaald maar helaas startte hij weer niet op. Ik heb een nieuwe accu besteld en na het monteren ging hij weer aan alleen na enkel seconden weer uit. Daarna heb ik de Fan schoongemaakt, hier zat aardig wat stof in. Helaas weer niks, als ik de laptop opstart zie je even beeld en de Fan hoor je duidelijk draaien. Weet iemand nog iets om te proberen? Hoop niet dat het moederbord of VGA kaart defect is.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ik zou beginnen de voedingsadapter te controleren(batterij even buiten de laptop/beschouwing laten), eventueel even een andere proberen. Kijk of de laptop werkt met een goede voedingsadapter. Werkt dat niet dan zit het probleem intern in de laptop en moet je daar dan verder kijken of er naar laten kijken.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...