Ga naar inhoud

javascript menu in frame


Aanbevolen berichten

Ik wil voor mijn broer een website maken, hij weet niets van html en wil het ook niet leren. Word lijkt mij het meest geschikt hiervoor. Boven aan de pagina wil ik een java script menu gebruiken, wanneer je er met de muis overheen gaat klapt het naar onderen uit. Wanneer ik dit in een frame plaats zie ik het uitgeklapte deel niet tenzij ik het bovenste frame heel groot maak en dit is nu net niet de bedoeling. Ik kan in iedere pagina dit menu opnemen maar er moet toch zeker een elegantere oplossing zijn, niet waar? Groetjes Buddy
Link naar reactie
Word is geen html editor.. Je gaat ook niet voor een paar schoenen naar de slager toe... En er zijn wel javascript menu's die "over" frames heen kunnen (ze gaan er niet echt overheen, maar laten wat zien in het onderste frame). http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&q=javascript+tree+menu+frames t.
Link naar reactie
[quote:4f8af6e7b3="hallo"]Ik wil voor mijn broer een website maken, hij weet niets van html en wil het ook niet leren. Word lijkt mij het meest geschikt hiervoor. Boven aan de pagina wil ik een java script menu gebruiken, wanneer je er met de muis overheen gaat klapt het naar onderen uit. Wanneer ik dit in een frame plaats zie ik het uitgeklapte deel niet tenzij ik het bovenste frame heel groot maak en dit is nu net niet de bedoeling. Ik kan in iedere pagina dit menu opnemen maar er moet toch zeker een elegantere oplossing zijn, niet waar? Groetjes Buddy[/quote:4f8af6e7b3] Als ik de website niet in Word maak moet ik iedere keer opdraven om hem erbij te helpen. Het is dan wel mijn broer maar er zij grenzen, toch
Link naar reactie
Bouw een leuk cmsje voor hem, kan ook met php. Zorg jij dat alles is gestyled hoeft hij alleen maar met tags alles in te voeren, desnoods maak je er een grafisch cmsje van. 8) Maarreh met word gaat het je zoiezo niet lukken. Elke keer als hij per ongeluk iets aanraakt ligt alles in de soep. Zelfs frontpage zou daar beter mee omgaan denk ik (met nadruk op denk). -termin8or
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...