Ga naar inhoud

--> Vraagje over PreLoader <--


anoniem

Aanbevolen berichten

Mischien verkeerde topic.. beste mensen!!! ik heb een vraagje... ik heb een preloader op m'n site gezet. zodat die alle sites alvast gaat laden. hij laad het dan ook wel. maar elke keer als je dan na het laden op de site een pagina wilt openen (die al geopent zijn door de preloader) gaat hij eerst weer via internet die hele pagina ophalen... dit doet hij denk ik ivm updates... maar k wil dat de preloader uitzoekt of er een update is en anders gewoon de site uit z'n hoofd kent, dus ook heel snel. want de server is niet echt snel dus daarom
Link naar reactie
Misschien dat je vraag wat onduidelijk is(voor mij in ieder geval). Deze zin bijv.: [quote:b2e43b2298]ik heb een preloader op m'n site gezet. zodat die alle sites alvast gaat laden.[/quote:b2e43b2298] Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb je misschien een url? Gaat het om flash of html? Vertel eens iets meer zodat je vraag wat duidelijker wordt! ::greetz:: Obi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...