Ga naar inhoud

[sitecheck] www.aerypton.be


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:b510e7796b="Aerypton 2"][quote:b510e7796b]p.s. Je bent wel verzot op frames he!? [/quote:b510e7796b] mag ik er even op wijzen dat in m'n hele site niet één frame gebruikt heb... :roll:[/quote:b510e7796b] Yup. Maar in al je portfolio-sites (die ik gezien heb) wel. :wink: [quote:b510e7796b="E gozeling"][b:b510e7796b][color=red:b510e7796b](resolutie 800x600)[/color:b510e7796b][/b:b510e7796b][/quote:b510e7796b] JAAA!!! Dat weten we nou wel! :evil: Sorry maar ik word er helemaal geflipt van.
Link naar reactie
hm. Beetje saai. Wel snel. Irritant scrollende portfolio in IE, en niet werkende portfolio in Netscape. Roze is een afgrijselijke kleur. Popup voor 'cursus internet' is te klein. Logo ziet er schraal uit, beetje word-art achtig. Muisvolgende klok op www.sintjozefhumaniora.be is wel grappig, maar ik hou daar nooit zo van. Portfolio-sites zien er met verschillende browsers heel anders uit. kortom: niet zo goed. :-)
Link naar reactie
[quote:3c20cee178]Waarom zie ik een horizontale schuifbalk? daar heb ik een hekel aan. (resolutie 800x600)[/quote:3c20cee178] dat is wellicht door de layer die ik erin gebruik... zeg als je een hekel hebt aan horizontale schuifbalken, waarom zit je dan nog op dit forum???? [quote:3c20cee178]Irritant scrollende portfolio in IE, en niet werkende portfolio in Netscape.[/quote:3c20cee178] werkt m'n portfolio niet in netscape? dan moet ik daar ook eens naar kijken... Wat betreft het al dan niet irritant zijn... :evil: daar heb ik geen boodschap aan... wat is goed zichtbaar? wat kan beter? Hoe zou jij het anders doen? Hoe komt het over?? [quote:3c20cee178]Logo ziet er schraal uit. [/quote:3c20cee178] Daar heb ik wel iets aan... [quote:3c20cee178]In Opera 6.05 staat je achtergrond logo bij het openen van een nieuwe pagina op de voorgrond. Als ik de tekst selecteer, verdwijnt ie wel naar de achtergrond.[/quote:3c20cee178] Oei, bedankt... zal eens zien of ik dat kan oplossen..
Link naar reactie
goede kleur: blauw. Zoals hier in dit forum. en voor logo: wat minder kleurig. Kleur is goed, maar niet te veel verschillende. En ik vind wat strakkere en rechte logo's mooier. Wat ik persoonlijk een erg goed logo vind is het logo van Sun Microsystems (www.sun.com). En ook de logo's zoals Sony en JVC zijn goed: eenvoudig en duidelijk. over portfolio: ik zou ze gewoon onder elkaar zetten, en anders in een soort uitschuif menu als je er op klikt. Dan heb je niet steeds iets bewegends in beeld. :-)
Link naar reactie
[quote:50edcd0054]Aerypton 2 schreef: wat betreft het ontbreken van hoofdletters: ik vind hoofdletters (getypt) ongelooflijk lelijk en vaak zelfs storend. Hoofdletters lelijk? Ze maken intrinsiek onderdeel uit van de taal. Je rijdt toch ook niet door rood omdat de kleur je niet aanstaat?[/quote:50edcd0054] :lol: :lol: :lol: wat een vergelijking... :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:25c4a24532="Goodvibe"]Met Netscape kan je echt geen rekening gaan houden.[/quote:25c4a24532] Met een paar kleine aanpassingen, kun je een site maken die voor alle browsers geschikt is. Is je site met meer browsers te zien, krijg je ook meer bezoekers. En met de 10% die de 'alternatieve' browsers gebruiken moet je dus juist wel rekening houden. www.netscape.com www.mozilla.org www.opera.com
Link naar reactie
[quote:4408752cfb="Goodvibe"]Met Netscape kan je echt geen rekening gaan houden.[/quote:4408752cfb]Ok, even een uitstapje, want ik zie deze op merking naar mijn mening toch iets te vaak. Het duidt ook een een geringe kennis van zaken, die ik nu ga toelichten. Een goed webdesigner implementeerd namelijk volgens de standaarden die zijn opgesteld door het W3C, de organisatie die toeziet op internetstandaarden. Netscape/Mozilla geeft dan ook praktisch alles goed weer als je goed deze standaarden aanhoudt. En als je gebruik maakt van het DOM dan zou ook alles goed moeten werken. Problemen in Netscape zijn dus vaak een indicatie van de kwaliteit van de webdesigner, niet van de software. Enkele uitzonderingen daargelaten. - Basje.
Link naar reactie
ik dacht dat <marquee></marquee> echte browser-onafhankelijke html was, blijkbaar niet? Spijtig... Persoonlijk wil ik wel rekening houden met IE en Netscape... Die vullen 99% van de markt, dus dan zit ik vrij goed. Voor de andere alternatieve browsers vind ik het zeer spijtig, maar ik ga m'n sites niet aanpassen aan 10 verschillende browsers... is nu al moeilijk genoeg! Maar Netscape vind ik naast IE wel heel belangrijk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...