anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 Hebben jullie een tip voor meer bezoekers en een betere uitstraling? Mijn site adres is http://www.jelle.dds.nl/ Ik hoor graag antwoord voor een betere site. mod edit: url gefixt. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 tja, wat moet je hier op zeggen? * Inhoud is zogoed als niets. * Taalgebruik is ook niet denderend. Je kan niet echt van een tekst spreken hoor, het zijn gewoon losse zinnen. * Layout is niet te vinden (bij wijze van spreken). * Het kleurgebruik is niet echt gelukkig gekozen * En what the fuck is dat witte ding dat beweegt op de homepagina? Sorry hoor maar iets positiefs vinden is echt moeilijk - heb nogtans mijn best gedaan hoor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 [quote:5465627ce3="Young Crazy Fool"] ...... * En what the fuck is dat witte ding dat beweegt op de homepagina? ...... [/quote:5465627ce3] een voetbal natuurlijk :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 inderdaad geen mooie site, zwarte achtergrond met witte letters is nie mooi, en ik ben het voor de rest eens met young crazy fool. volgens mij is diet ook z'n site die je binnen 10 min.af hebt (zo lijkt ut altans wel) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 ziet er erg amateuristisch uit. ik zou wat meer met tabellen werken zodat je je website goed in kan delen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 dit is geen webdesign hé... dit is gewoon een paginaatje maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 Dat menu met 2x het zelfde plaatje vind ik ook niet echt mooi. Het is dat al vermeld is dat het een voetbal is, anders had ik dat er niet in gezien. Zou de achtergrond kleur niet gewoon graskleur kunnen zijn? Of het logo van je favo club? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 Ik denk dat hij gewoon beter alles kan deleten, een goed boek kopen/lenen/huren/... en gewoon opnieuw beginnen. En er zijn er hier nog wel een paar die dat kunnen gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2002 en toch.... het is idd niet mooi maar deze persoon komt hier kennelijk om wat te leren toch? [quote:ea00af9929]een goed boek kopen/lenen/huren/... en gewoon opnieuw beginnen. En er zijn er hier nog wel een paar die dat kunnen gebruiken.[/quote:ea00af9929] daar ben ik het dus helemaal mee eens... Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Vind de opbouw van je code ook erg vaag, zou ik ook nog maar eens wat aan sleutelen. Of beter: Opnieuw beginnen, idd aan de hand van een boek met basisdingetjes zoals de volgorde van tags:[code:1:f5da089a76] <html> <head> <title> </title> <style> </style> </head> <body> inhoud </body> </html>[/code:1:f5da089a76] Groet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 nou Jelle het begin is gemaakt... welk programma heb je gebruikt? Je zou het menu links wat mooier kunnen maken door de links duidelijker herkenbaar te maken bv. grotere letters, links worden meestal onderstreept weergegeven, dan zijn ze als hyperlink herkenbaar. Die springende bal is een beetje irritant, omdat hij direkt in het zicht zit...(ik houd helemaal niet van bewegende dingen op een site, leidt erg af van de tekst, en daar gaat het toch om). Tekst moet je niet overal centreren...gewoon van links naar rechts leest nog steeds het makkelijkst. Plaats wat meer foto's op de site, fleurt eea op. en ipv een zwarte achtergrond kan je daar best een grasveld/voetbalveld achtergrond gebruiken ! succes ermee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 zeg jong zotje... wat betreft het taalgebruik is jouw site toch niet veel beter :lol: [quote:b484caadd0]Deze pagina's zullen niet meer geupdated worden maar blijven wel staan omdat ze toch een handige hulp kunnen vormen aangezien hier toch tamelijk veel oefeningen en samenvattingen opstaan. [/quote:b484caadd0] :lol: :lol: :lol: :lol: Ik ben toch meer gewend van KHLeuveners... een ex-khleuvener Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 [wayofftopic] Ik krijg pas van dit jaar taalbeheersing, is dat een goed excuus? [/wayofftopic] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2002 hmmm, ja... :) Zal je wel van pas komen... vooral die beheersing ;) voor de rest is je site wel goed... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2002 hehe thx trouwens, hoewel hier enkel de inhoud telt ipv de omkadering he. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen