Ga naar inhoud

Sitecheck

Aanbevolen berichten

tja, wat moet je hier op zeggen? * Inhoud is zogoed als niets. * Taalgebruik is ook niet denderend. Je kan niet echt van een tekst spreken hoor, het zijn gewoon losse zinnen. * Layout is niet te vinden (bij wijze van spreken). * Het kleurgebruik is niet echt gelukkig gekozen * En what the fuck is dat witte ding dat beweegt op de homepagina? Sorry hoor maar iets positiefs vinden is echt moeilijk - heb nogtans mijn best gedaan hoor.
Link naar reactie
Vind de opbouw van je code ook erg vaag, zou ik ook nog maar eens wat aan sleutelen. Of beter: Opnieuw beginnen, idd aan de hand van een boek met basisdingetjes zoals de volgorde van tags:[code:1:f5da089a76] <html> <head> <title> </title> <style> </style> </head> <body> inhoud </body> </html>[/code:1:f5da089a76] Groet.
Link naar reactie
nou Jelle het begin is gemaakt... welk programma heb je gebruikt? Je zou het menu links wat mooier kunnen maken door de links duidelijker herkenbaar te maken bv. grotere letters, links worden meestal onderstreept weergegeven, dan zijn ze als hyperlink herkenbaar. Die springende bal is een beetje irritant, omdat hij direkt in het zicht zit...(ik houd helemaal niet van bewegende dingen op een site, leidt erg af van de tekst, en daar gaat het toch om). Tekst moet je niet overal centreren...gewoon van links naar rechts leest nog steeds het makkelijkst. Plaats wat meer foto's op de site, fleurt eea op. en ipv een zwarte achtergrond kan je daar best een grasveld/voetbalveld achtergrond gebruiken ! succes ermee
Link naar reactie
zeg jong zotje... wat betreft het taalgebruik is jouw site toch niet veel beter :lol: [quote:b484caadd0]Deze pagina's zullen niet meer geupdated worden maar blijven wel staan omdat ze toch een handige hulp kunnen vormen aangezien hier toch tamelijk veel oefeningen en samenvattingen opstaan. [/quote:b484caadd0] :lol: :lol: :lol: :lol: Ik ben toch meer gewend van KHLeuveners... een ex-khleuvener
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...