anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 Ik heb al een keer een sitecheck gedaan hier, maar heb nu aantal dingen veranderd wat jullie vroegen. Nogmaals dus even kijken op http://members1.chello.nl/~e.dieperink Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 Mooi geworden zo! maar toch..kleine dingetjes maar hoor, ik ben een beetje een muggezifter..( :-? euh muggeNzifter?) de rode letters in de openingspagina vind ik wat kleur betreft beetje misstaan... de tekst onder de taal keuze zou ik netjes onder elkaar uitlijnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 o ja... ik heb mijn broer op dat zitskie gewezen...hij wil het wel eens proberen!!!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 is goed dat je een muggeNzifter bent hoor, daar leer ik van, ik zal eens kijken hoe dat staat als ik die tekst onder taalkeuze uitlijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 Ga de volgende keer gewoon verder in je oude topic, als je voor iedere kleine wijziging weer een nieuwe sitecheck gaat openen is het overzicht snel kwijt. Niet meer doen dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 Ik zie dat je het herhalen van het achtergrondplaatje hebt weten te voorkomen. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2002 ja klopt, gewoon de layer wat ingekort Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen