Ga naar inhoud

SWF file importeren in HTML

Aanbevolen berichten

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niks gevonden. Dus denk ik dat jullie er ook niet uit zullen komen. Of misschien kan het niet eens. :( Een vraagje: Hoe kan ik een zelfgemaakte SWF file importeren (of ergens plaatsen) in een afbeelding of HTML file.?? Kan de SWF file ook in transparant zodat de afbeelding erdoorheen kan schijnen?
Link naar reactie
[quote:cc87b036f8="teacher"]dat doet het prog waarmee je je flash bestanden maakt meestal wel voor je. anyway: Na 1 seconde googlen: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=embed+flash+html&lr= t.[/quote:cc87b036f8] En juist Frontpage XP wil dat NIET! Die plaatst een tekst SWF (nadat hij het eerst in HTML wilde converteren). Dus dat werkt zo niet. :lol: Maar zo te zien met je google-search moet ik deze handmatisch toevoegen. De SWF is gemaakt met Swish om speciale teksteffecten te maken. Ik heb ook Flash MX, maar ben er nog niet uit hoe ik ook zulke effecten met de tekst kan maken? Iemand wel? Is deze dan net zo makkelijk als Swish?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...