anoniem Geplaatst: 2 oktober 2002 Delen Geplaatst: 2 oktober 2002 Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niks gevonden. Dus denk ik dat jullie er ook niet uit zullen komen. Of misschien kan het niet eens. :( Een vraagje: Hoe kan ik een zelfgemaakte SWF file importeren (of ergens plaatsen) in een afbeelding of HTML file.?? Kan de SWF file ook in transparant zodat de afbeelding erdoorheen kan schijnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2002 dat doet het prog waarmee je je flash bestanden maakt meestal wel voor je. anyway: Na 1 seconde googlen: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=embed+flash+html&lr= t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2002 Zeg Teach, moet je dat Google gedoe niet gewoon opnemen in de sticky? Begint haast voorspelbaar te worden :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2002 ik ben in een milde bui vanvond... :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 www.multimedia-4u.nl -> Tips & Tricks -> Flash (.swf) En daar staat beschreven hoe u uw flash movie transparant maakt. Suc6. P.s (mogt het niet zo lukken kopieer dan even mijn broncode van het voorbeeldje) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 [quote:cc87b036f8="teacher"]dat doet het prog waarmee je je flash bestanden maakt meestal wel voor je. anyway: Na 1 seconde googlen: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=embed+flash+html&lr= t.[/quote:cc87b036f8] En juist Frontpage XP wil dat NIET! Die plaatst een tekst SWF (nadat hij het eerst in HTML wilde converteren). Dus dat werkt zo niet. :lol: Maar zo te zien met je google-search moet ik deze handmatisch toevoegen. De SWF is gemaakt met Swish om speciale teksteffecten te maken. Ik heb ook Flash MX, maar ben er nog niet uit hoe ik ook zulke effecten met de tekst kan maken? Iemand wel? Is deze dan net zo makkelijk als Swish? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 overstappen op Dreamweaver een mogelijkheid ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 [quote:76b9fb0d40="pjschutte"]overstappen op Dreamweaver een mogelijkheid ?[/quote:76b9fb0d40] Dat kan. Gisteren heb ik een trial versie van Dreamweaver MX geinstalleerd. Hopelijk kan ik er makkelijk mee uit de voeten als met Swish 2.0 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen