anoniem Geplaatst: 30 september 2002 Delen Geplaatst: 30 september 2002 1)Ik heb een soort siteje in swish gemaakt, maar de kwaliteit van de letters is nog slecht. zie http://users.pandora.be/sagen/swierstest/ Bij flash kan je de export kwaliteit kiezen, weet er iemand dat voor swish ook gaat? Of een andere oplossing. 2)Als ik in een movie een loadmovie doe level 1 dan komt die links boven. Is het ook mogelijk om die movie ergens anders te laten verschijnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2002 <computertotaal zelfhelpfunctie> echt niemand die mij kan helpen? </computertotaal zelfhelpfunctie> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2002 [quote:4286b4c2b1]2)Als ik in een movie een loadmovie doe level 1 dan komt die links boven. Is het ook mogelijk om die movie ergens anders te laten verschijnen? ... echt niemand die mij kan helpen? [/quote:4286b4c2b1] beetje dan... Nee, je kan het niet op een andere plek inladen als je het in een level laadt. Wel heb je 2 andere opties.. verplaats het zodra je het hebt ingeladen met actionscript, of laadt het filmpje in in een ander filmpje, die al op de goede plek staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2002 dank je wel Jurriaan :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 Link werkt niet meer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 [quote:5ba91aa2f8]Link werkt niet meer![/quote:5ba91aa2f8] Neeeuh??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 bij mij werkt de link ook nie meer :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 dan toch even uiteenzetten. ik had de site eraf gehaald omdat er buiten jurriaan toch niemand reageerde. maar omdat jullie zo geintresseerd zijn http://users.pandora.be/sagen/swiers/ eh voila :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 [quote:b7458556cf="swiers"]dan toch even uiteenzetten. ik had de site eraf gehaald omdat er buiten jurriaan toch niemand reageerde.[/quote:b7458556cf] Moet dat dan binnen een kwartier? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2002 [quote:e47e071b65]Moet dat dan binnen een kwartier?[/quote:e47e071b65] het uiteenzetten, het erafhalen of het reageren? waarschijnlijk het laatste ma bon :) tis toch al 4 dagen geleden. Had je anders nog iets toe te voegen aan jurriaan's uitleg. In dat geval me scsi :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen