anoniem Geplaatst: 29 september 2002 Delen Geplaatst: 29 september 2002 Hallo, Ik zoek een methode om het element textarea in mijn formulier te verbergen. Bij het element input kan je type="hidden" gebruiken, maar dat lukt niet bij Textarea. Heeft iemand een idee? Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2002 Een textarea kun je niet verbergen. Als je deze in een script wilt 'doorgeven' in een volgend formulier, moet je gewoon een hidden veld gebruiken, met dezelfde naam als het textarea veld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2002 waarschijnlijk heb je genoeg aan het antwoord van gerben, maar je kan een textarea verder wel onzichtbaar maken door display: none; in een style te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2002 Gerben, [quote:03bb777e30]een hidden veld gebruiken, met dezelfde naam als het textarea veld.[/quote:03bb777e30] Een hidden veld lukt helaas niet omdat ik daar niet genoeg data in kwijt kan. Jurriaan [quote:03bb777e30]een textarea verder wel onzichtbaar maken door display: none; in een style te zetten.[/quote:03bb777e30] Ik ga het proberen. Allebei bedankt voor de hulp :lol: Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2002 > Een hidden veld lukt helaas niet omdat ik daar niet genoeg data in kwijt kan. Kun je dat uitleggen? Een hidden veld kun je namelijk zo groot maken als je wilt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen