Ga naar inhoud

Links naar bestanden in andere mappen

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet dat de meeste mensen hun resolutie op 800x600 hebben staan, maar als je op deze resolutie m'n site bekijkt (waar ik nog mee bezig ben), ziet het er niet goed meer uit (i.v.m. frames). Daarom wil ik de site in twee resoluties maken (ik heb 2 computers; de één 800x600, de ander 1024x768). Trouwens ook in 5 talen ;). Maar om het overzichtelijk te houden heb ik deze folderstructuur waar mijn site in staat: HOOFDMAP Map1(800x600) start_800x600.htm Map2(1024x768) start_1024x768.htm bestanden... Nu wil ik vanuit start_800x600.htm naar start_1024x768.htm linken en andersom. Maar dit krijg ik niet voor elkaar. Misschien kennen jullie dit 'probleem' wel, ik dacht al; het lukt misschien wel als ik de link naar HOOFDMAP\Map2\start_1024x768.htm link, maar dan moet ik verder ALLE andere links ook de hoofdmap ervoor zetten...(beetje vaag zeker)... maar ja...moet dit zo, of moet toch alles in één map (dan word 't wel erg onoverzichtelijk...)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...