anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Delen Geplaatst: 26 september 2002 Hallo, Ik heb in een flash movie 3 layers, nu wil ik dat als er op een knop gedrukt wordt layer 2 onzichtbaar wordt, en layer 3 zichtbaar wordt. Kan dit?? Voor zover ik weet kan je alleen layers zichtbaar of onzichtbaar maken als je de layers aan het ontwerpen bent. Is dit juist? En zo nee dan zou ik graag willen weten hoe ik een layer kan verbergen en weer zichtbaar maken. Groeten, Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Hoi Wouter, Kopieer de verschillende layers naar verschillende plekken op de timeline. Als je dan op een knop klikt laat Flash dan naar een andere positie in de timeline springen. Klik anders hier ff om een voorbeeld .fla (flash 5) te downloaden. [url]http://www.isdcad.nl/ddd/layeraan-uit.fla[/url] Grtz Grimmie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 je kan niet zomaar een layer onzichtbaar maken inderdaad. Wel als je alles in die layer in een movieclip zet, maar de layer zelf aanspreken is niet mogelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Jammer dat het niet kan :( De manier van Grimmie gebruikte ik al, maar dat worden momenteel een heleboel goto's. Ik heb ook al als optie geprobeerd om layer 3 bijvoorbeeld over layer 2 te leggen. Op zich is dan layer 2 niet meer te zien, alleen worden er in layer 2 knoppen gebruikt, die dan nog wel aanklikbaar zijn ook al zie je ze niet, en dat is niet de bedoeling. Dus ik ga denk ik maar verder met verschillen in de tijdlijn. In iedergeval bedankt, Wouter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen