anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Delen Geplaatst: 24 september 2002 Ik heb voor een site een menustructuur met 1 column en een x aantal rijen, waarin ik plaatjes als achtergrond heb ingesteld. Die plaatjes staan in de CSS: [code:1:562dbf34db] td { background-image:url(plaatje.jpg); background-repeat:no-repeat; }[/code:1:562dbf34db] Nu is mijn probleem als volgt: De table staat in het linker menu frame, dat op % is ingesteld, ivm resolutiecompatibiliteit. De table schikt ook netjes in, alleen het plaatje wordt geclipt, terwijl ik liever heb dat de width percentueel wordt aangepast zodat hij in zijn geheel alleen maar smaller wordt. Moet ik dit in de CSS aanpassen of in de HTML? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 [quote:a9f2306c1b]alleen het plaatje wordt geclipt, terwijl ik liever heb dat de width percentueel wordt aangepast [/quote:a9f2306c1b] kan me niet voorstellen dat je dat echt wilt, maar goed. Volgens mij kan dat niet zonder meer. Je zou het plaatje los (absoluut) kunnen neerzetten en als de browser dan geresized wordt met javascript de breedte aanpassen.. een goede manier in css en html is er niet voor volgens mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 [url]http://home.hccnet.nl/e.de.vos/subocean/[/url] Let maar niet op de content, maar nu kun je zien wat en waarom. (Bijv. op 600*800, of erger) Snappie? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Ik zou persoonlijk gewoon dat linkerframe een vaste breedte geven, en dan zo dat deze precies groot genoeg is. Dan kan de rechterkant lekker schalen bij verschillende resoluties terwijl het menu functioneel en mooi blijft. - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Vind je'm echt mooi? :oops: :lol: Bedankt, zal het eens proberen. Met een aantal weken in de sitecheck te verwachten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 geheel offtopic.. ben je zelf met duiken bezig of maak je de site voor iemand anders? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Beide, is de winkel van mijn schoonvader. Hij heeft een website nodig, ik een wetsuit. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 prijzige spulletjes ja :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen