anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Delen Geplaatst: 16 september 2002 Ik heb een tekstvak met een scrollbar gemaakt. Hoe kan ik in deze tekst mijn emailadres invoegen zodat het ook vandaar aanklikbaar is en natuurlijk meescrolt naar boven en beneden? Dit in flash mx. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 met '<a href="mailto:zoeken@google.com">[b:ad6f587d8c]zoeken[/b:ad6f587d8c]</a>' En dan kijk je bij de properties van het tekstvak, en selecteerd daar render text as HTML. Let op, er is wel een instinkertje... je kunt de text alleen dynamisch toewijzen, dus niet van tevoren al in het tekstvak zetten, dan wordt de html niet verwerkt. Dat is onhandig van flash, maar ja... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 [quote:7fd001d235="Jurriaan R"]met '<a href="mailto:zoeken@google.com">[b:7fd001d235]zoeken[/b:7fd001d235]</a>' En dan kijk je bij de properties van het tekstvak, en selecteerd daar render text as HTML. Let op, er is wel een instinkertje... je kunt de text alleen dynamisch toewijzen, dus niet van tevoren al in het tekstvak zetten, dan wordt de html niet verwerkt. Dat is onhandig van flash, maar ja...[/quote:7fd001d235] Tnx hoor dit is wat ik zocht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen