anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Delen Geplaatst: 14 september 2002 Na lange afwezigheid op dit forum ben ik er weer,alleen een stuk beter met photoshop enz. :wink: Wat vinden jullie hiervan,is de bedoeling dat het een portfoliosite gaat worden.Nu staan er alleen bij flash alleen nog onder de 1 en 2 tekeningen. Binnenkort komen er bij printwork,web en photography kleine thumbnails van de werkelijke tekening of foto met het zelfde effect als op de buttons bij flash.. URL: http://home.wanadoo.nl/kuyvenhovend/site2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 "untitled document", verzin een leuke titel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 [quote:120b60cdf0="E gozeling"]"untitled document", verzin een leuke titel.[/quote:120b60cdf0] Ja zoals je ziet ben ik nog bezig :) , komt nogwel... wil gewoon op/aanmerkingen op het design en idee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 Okee, ik vind de achtergrond niet echt mooi, allemaal grijs (met name die foto, die alleen kleurt als de muis er op staat) Is wel duidelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 ik vind hem mooi en lelijk. Maar het kan beter.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 [quote:0c6e8ad653="ikbengoed"]ik vind hem mooi en lelijk.[/quote:0c6e8ad653]Mweuh??? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 [offtopic][quote:2f69e9cd45="ikbengoed"]ik vind hem mooi en lelijk. Maar het kan beter..[/quote:2f69e9cd45] Waarom mooi of lelijk? wat kan er beter? Geef eens een keer een nuttig antwoord, of verander je naam in "ikbenslecht". [/offtopic] Kan dat plaatje niet gewoon standaard duidelijk zichtbaar zijn, en de mogelijkheid van dat effect ergens anders laten zien? Lijkt zo net alsof het met een heel oude camera is gefotografeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 Doe eens even normaal wil je? BG. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 [nog veeeeeel meer offtopic] looooooooooooool [/nog veeeeel meer offtopic] ik vind de site wat kaal !! Meer prentjes op de eerste pagina zou leuk zijn. Misschien een paar 3d elementen in flash. Bv. een witte 3d vierkant die ronddraait. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 [quote:8b7bef64d4="ikbengoed"]Doe eens even normaal wil je? BG.[/quote:8b7bef64d4] tja je reply was niet echt nuttig (kan jen iet ontkennen) dat bedoelt ie gewoon te zeggen , dat je beter geen antwoord kan geven als je nix nuttigs te melden hebt edit: (ok gemiddelde reactie van 3 regels,tja ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2002 Pff waarom krijg ik nooit eens normale reacties, altijd dat gezeik op elkaar in mijn topics :-?"......mensen met de meest domme sites krijgen zelfs gewone reacties met opbouwende kritiek. AUB nu ff normaal je mening geven... :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2002 [quote:61b0dd1931="E gozeling"] Lijkt zo net alsof het met een heel oude camera is gefotografeerd.[/quote:61b0dd1931] Idd is ff tijdelijke foto, is met een gare spycam van iemand gemaakt... binnenkort heb ik een hele goede digicam hopelijk... [quote:61b0dd1931="Swiers"]ik vind de site wat kaal !! Meer prentjes op de eerste pagina zou leuk zijn. Misschien een paar 3d elementen in flash. Bv. een witte 3d vierkant die ronddraait.[/quote:61b0dd1931] Je ziet die "kopjes" van photography , printwork enzo .. daar komen plaatjes van 4cm breed en 1,5 cm hoog ongeveer van de tekening/foto.Als je er dan op klikt krijg je de volledige afbeelding in een popupje.Ik kan ze er nog niet opzetten omdat ik nog nix heb gemaakt in mijn nieuwe style ... moet ook nog naar school namelijk :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen