Ga naar inhoud

Sitecheck - portfolio site

anoniem

Aanbevolen berichten

Na lange afwezigheid op dit forum ben ik er weer,alleen een stuk beter met photoshop enz. :wink: Wat vinden jullie hiervan,is de bedoeling dat het een portfoliosite gaat worden.Nu staan er alleen bij flash alleen nog onder de 1 en 2 tekeningen. Binnenkort komen er bij printwork,web en photography kleine thumbnails van de werkelijke tekening of foto met het zelfde effect als op de buttons bij flash.. URL: http://home.wanadoo.nl/kuyvenhovend/site2
Link naar reactie
[offtopic][quote:2f69e9cd45="ikbengoed"]ik vind hem mooi en lelijk. Maar het kan beter..[/quote:2f69e9cd45] Waarom mooi of lelijk? wat kan er beter? Geef eens een keer een nuttig antwoord, of verander je naam in "ikbenslecht". [/offtopic] Kan dat plaatje niet gewoon standaard duidelijk zichtbaar zijn, en de mogelijkheid van dat effect ergens anders laten zien? Lijkt zo net alsof het met een heel oude camera is gefotografeerd.
Link naar reactie
[quote:61b0dd1931="E gozeling"] Lijkt zo net alsof het met een heel oude camera is gefotografeerd.[/quote:61b0dd1931] Idd is ff tijdelijke foto, is met een gare spycam van iemand gemaakt... binnenkort heb ik een hele goede digicam hopelijk... [quote:61b0dd1931="Swiers"]ik vind de site wat kaal !! Meer prentjes op de eerste pagina zou leuk zijn. Misschien een paar 3d elementen in flash. Bv. een witte 3d vierkant die ronddraait.[/quote:61b0dd1931] Je ziet die "kopjes" van photography , printwork enzo .. daar komen plaatjes van 4cm breed en 1,5 cm hoog ongeveer van de tekening/foto.Als je er dan op klikt krijg je de volledige afbeelding in een popupje.Ik kan ze er nog niet opzetten omdat ik nog nix heb gemaakt in mijn nieuwe style ... moet ook nog naar school namelijk :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...