Ga naar inhoud

[sitecheck] Om de trend te houden :)

anoniem

Aanbevolen berichten

[list:e74191eed2] [*:e74191eed2]Vindt het niet echt leuk om twee pagina te krijgen voordat je naar de eigenlijk site gaat. [*:e74191eed2]Je sitemap werkt niet, waarom maak je daar niet direct links van naar de onderwerpen? [*:e74191eed2]Je krijgt wel veel popup's, voor ik een foto kan bekijken heb ik al 2 pop up's te pakken, zou het fijner vinden om op dezelfde pagina te blijven. [/list:u:e74191eed2] Ik zou als ik jou was, toch dingen wat directer laten komen. Het is me een paar keer gebeurd dat ik 3 / 4 keer moest klikken todat ik kwam waar ik wou komen. Maar layout is wel leuk.
Link naar reactie
Ik vind de layout hartstikke mooi, alleen vind ik het idd ook nogal vervelend dat je eerst 2 keer moet klikken voordat op de echte site komt en dan ook gelijk als eerste zo'n berg reclame krijgt de 2de pagina is trouwens wel geinig. Ik dacht eerst dat je site map links waren maar dat bleek dus niet zo te zijn, als je dus nog even wat kleine dingetjes aanpast issie helemaal perfect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...