Ga naar inhoud

zijn al die sitechecks wel de bedoeling van dit forum?

anoniem

Aanbevolen berichten

dit bericht is vooral gericht aan Bill Gates en Teacher. Ik vraag me eigenlijk af of al die sitechecks die de laatste tijd opduiken wel de bedoeling zijn van dit forum, ik dacht dat het forum er voor bedoeld is om van elkaar te leren. Ik vind niet echt dat die sitechecks daarbij horen, ik krijg geregeld van de mods te horen dat ik te lui ben, en dat ik niet zulke makkelijke vragen moet stellen, ook lees ik dit wel eens bij andere posters, maar voor sitechecks vind ik toch dat je niet op C!T forum moet zijn, maar bijvoorbeeld op www.sitechecks.nl of ben ik nou de enigge die dit vind?
Link naar reactie
Ik snap dat sommige mensen graag een sitecheck vragen, maar ik ben vaak van mening dat er veel te weinig tijd in een site is gestoken alvorens mensen om hun mening te vragen. Ik raad dan ook iedereen aan om andermans sitechecks te lezen en opbouwende kritiek aldaar te lezen en toe te passen op de eigen site. Daarna ga je er nog eens goed langs waarna je met een gerust hart de site kan laten checken door forumgenoten. Op deze manier wordt het niet alleen voor iedereen leuken om een site te checken, maar hebben mensen er ook meer aan... - Basje.
Link naar reactie
Ik vind dat het lezen van sitechecks van anderen juist zeer goed kan helpen bij het maken van je eigen website. Ik vind alleen wel dat je een beetje moeite moet doen voor dat je een sitecheck plaatst, bv: andere sites met hetzelfde onderwerp bekijken jezelf inleven als bezoeker. [quote="Jursch"]Laatst had ik ff niks te doen, dus heb ik maar ff een persoonlijke page gemaakt[quote] Als ik zoiets lees dan vind ik dat er toch niet naar uitzien dat iemand er moeite voor heeft gedaan. Maar al met al vind ik de sitechecks erg leuk/goed/handig.
Link naar reactie
Dan denk ik dat de sitechecks op zich minder aandacht krijgen, nu kom je ze toevallig tegen, dan klik je er toch gauw op. Als ze in een appart forum staan, dan komen alleen leden die zoiets hebben van: Goh, laat ik eens wat sites gaan checken. Heeft weer als voordeel dat de reacties wat duidelijker kunnen worden, maar dat is niet zeker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...