anoniem Geplaatst: 12 september 2002 Delen Geplaatst: 12 september 2002 dit bericht is vooral gericht aan Bill Gates en Teacher. Ik vraag me eigenlijk af of al die sitechecks die de laatste tijd opduiken wel de bedoeling zijn van dit forum, ik dacht dat het forum er voor bedoeld is om van elkaar te leren. Ik vind niet echt dat die sitechecks daarbij horen, ik krijg geregeld van de mods te horen dat ik te lui ben, en dat ik niet zulke makkelijke vragen moet stellen, ook lees ik dit wel eens bij andere posters, maar voor sitechecks vind ik toch dat je niet op C!T forum moet zijn, maar bijvoorbeeld op www.sitechecks.nl of ben ik nou de enigge die dit vind? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2002 Hoe kan je nu iets leren als je niet weet wat anderen van je werk/creatie vinden. Om dit te weten te komen moet je een check vragen natuurlijk zodat mensen hier en daar iets kunnen opmerken waardoor je weer iets nieuws leert. Snappie???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 Ik vind de sitechecks juist 1 van de leukste dingen hier. Zo leer je echt wel van elkaar. Verder ben je natuurlijk vrij om naar die desbetreffende topics te kijken of niet. SIM-PEL ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 Stoute spemmert! :P Veel mensen leren hier van sitechecks, wat sitechecks.nl daar verder mee temaken heeft weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 dat was niet bedoeld als spem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 Een sitecheck is iets anders als een scriptrequest; je hebt er nl _wel_ moeite voor gedaan voordat je een bericht postte. (althans, dat hoop ik maar). t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 jah, anders stond er [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59999]dit[/url] sticky topic er niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 Is een aparte forumcategorie voor sitechecks niet een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2002 [quote:90c4e70851="gerben"]Is een aparte forumcategorie voor sitechecks niet een idee?[/quote:90c4e70851]Nee, als we voor ieder deelonderwerp een apart forum moeten maken, is het einde zoek... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 Ik snap dat sommige mensen graag een sitecheck vragen, maar ik ben vaak van mening dat er veel te weinig tijd in een site is gestoken alvorens mensen om hun mening te vragen. Ik raad dan ook iedereen aan om andermans sitechecks te lezen en opbouwende kritiek aldaar te lezen en toe te passen op de eigen site. Daarna ga je er nog eens goed langs waarna je met een gerust hart de site kan laten checken door forumgenoten. Op deze manier wordt het niet alleen voor iedereen leuken om een site te checken, maar hebben mensen er ook meer aan... - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2002 Ik vind dat het lezen van sitechecks van anderen juist zeer goed kan helpen bij het maken van je eigen website. Ik vind alleen wel dat je een beetje moeite moet doen voor dat je een sitecheck plaatst, bv: andere sites met hetzelfde onderwerp bekijken jezelf inleven als bezoeker. [quote="Jursch"]Laatst had ik ff niks te doen, dus heb ik maar ff een persoonlijke page gemaakt[quote] Als ik zoiets lees dan vind ik dat er toch niet naar uitzien dat iemand er moeite voor heeft gedaan. Maar al met al vind ik de sitechecks erg leuk/goed/handig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 er zijn idd enorm veel sitechecks op 't forum op dit moment opzcih word je dan afgeleid van het eigenlijke doel van dit forum namelijk hulp bij html css flash e.d. mischien is het een idee om te vragen om een aparte categorie hiervoor, dan heb je veel meer overzicht en kan je tussen de bomen door het bos weer zien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 Dan denk ik dat de sitechecks op zich minder aandacht krijgen, nu kom je ze toevallig tegen, dan klik je er toch gauw op. Als ze in een appart forum staan, dan komen alleen leden die zoiets hebben van: Goh, laat ik eens wat sites gaan checken. Heeft weer als voordeel dat de reacties wat duidelijker kunnen worden, maar dat is niet zeker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 dan ken je er net zo goed een forum voor site checks bijmaken zo veel moeite is dat nou ook weer niet dan kan er messchien gelijk 1 voor script request bij :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 script request? ben je soms sympathisant van "ikbengoed"? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 [quote:3703175b08="E gozeling"]ben je soms sympathisant van "ikbengoed"?[/quote:3703175b08]Nee, hij is dezelfde persoon als "ikbengoed"... Misschien is www.beginnersweb.nl wat voor je "ikbengoed"? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 Wat ik bedoelde duidelijk te maken is dat er nu een overvloed is aan sitechecks waardoor ik persoonlijk vaak denk van "huhmz alweer een sitecheck en hey! daar ook...en daar en daar en daar...tja dat is een beetje veel van het goede" E gozeling: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/search.php?mode=results kennissen of dubbelgangers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 [quote:ba79cd2713="craze"]E gozeling: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/search.php?mode=results kennissen of dubbelgangers[/quote:ba79cd2713] Welke termen moet ik dan gebruiken? nu krijg ik het standaard zoekscherm. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 ow sorry :) gewoon zoeken op auteur yellowstardesign Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 <!--off-topic--> Kennissen of vrienden zo te zien, geven elkaar cd'tjes, zou niet zo zijn als het 1 persoon was. Wat een score trouwens, bij beide de helft van de topics waar ze bij zitten gesloten. <!--Einde off-topic--> Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen