anoniem Geplaatst: 10 september 2002 Delen Geplaatst: 10 september 2002 Nu ik ondertussen iets meer van flash weet heb ik nog eens naar de pong cursus gekeken. Ik heb zoals moest uit deel 1 scene: "Begin" gemaakt (een soort startscherm) In deel 2 scene: "Spel" in het 1 e frame: stop 3 buttons; p1muis, p1toetsen, p2 met bij behorende scripts: [code:1:5b62ffe12b] on (release) { gotoAndPlay("spel"); spel="p1Muis";} on (release) { gotoAndPlay("spel"); var spel="p1Keys";} on (release) { gotoAndPlay("spel"); spel="p2";} [/code:1:5b62ffe12b] in frame 5 actions layer: include pong.as background layer: Bal padRechts padLinks en de scorevelden Toen heb ik hem geprobeerd maar er gebeurd niets. Als je op een knop drukt zie je heel snel frame 5 dan gaat ie weer terug naar frame 1 Is er iemand die deze cursus van C!T wel succesvol heeft gedaan of enig idee heeft over hoe ik hem werkend moet maken, help me dan aub Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2002 Hoi sdk, als het goed is staat er in frame 5 van de tweede scene: [code:1:d55a3a1e17] #include "pong.as" stop();[/code:1:d55a3a1e17] de stop actie zorgt ervoor dat ie (logischerwijs) stopt op frame 5. groetjes & succes, elmer zinkhann Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2002 [way-offtopic]Elmer, you're back! ;)[/way-offtopic] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2002 [idd]zo af en toe moet je toch ff terugkeren naar je _root he :)[/idd] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen