anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Delen Geplaatst: 1 september 2002 De titel zegt het eigenlijk al: ben op zoek naar dat ene boek waar alles in te vinden is.. Niet zozeer voor de basis/beginners maar meer als naslagwerk en om nog niet eerder gebruikte tag's een keer op te zoeken.. Wil graag in 1 keer het goeie boek kopen, dus vandaar mijn vraag. Vast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 http://www.oreilly.com/catalog/html5/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 wat heb je in godsnaam aan een boek.. dat vind ik echt geldverneuken voor zoiets.. een boek koop je als je een verhaal wilt lezen, niet voor html, daar heb je niks aan... www.w3c.org daar heb ej teminste wat aan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 een website leest ook zo lekker in bed ofzo... een instapboek: programmeren met html/xml en javascript van easy computing/ data becker isbn 90-5167-356-6 t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 Wat dacht je van een laptop in bed :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 Zoek eigenlijk zoiets als een html bijbel, dus waar echt alles in staat.. Aantal tag's die ik niet gebruik en geen zin heb om via Trial & Error achter te komen.. dus geen instapper.. Voornamelijk voor in de trein overigens. Vast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 is dit iets: http://www.academicservice.nl/catalogus%2FPC%2Dboeken%2F9039516049%2Ejsp t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 Moeilijk te zeggen; staat niet echt veel over het boek op de site. Dat hebben ze bij O'Reilly wel prima voor elkaar overigens.. Heb het idee dat het redelijk op "instappers" is gericht.. Maak bijvoorbeeld geen gebruik van "ID" bij A href .. En wanneer een i-frame nou handig is.. meer van dat soort Maar hardstikke bedankt vast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 [quote:929aa95d93="teacher"]is dit iets: http://www.academicservice.nl/catalogus%2FPC%2Dboeken%2F9039516049%2Ejsp t.[/quote:929aa95d93] Deze is echt goed. Hieruit heb ik van niets een website gemaakt voor het vak infokunde (op een academiejaar tijd) waarop ik een 16/20 gekregen heb. (Niet dat jullie daar veel aan hebben hoor). Maar het is echt wel een goed boek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2002 Toch maar eens gaan doorbladeren in de boekhandel dan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2002 [url=http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=fPStU1xbDlCtU2EoUV1uFC5uUYANRCZFWPk=?BOL_OWNER_ID=1001004000015044&Section=BOOK&LogLevel=1&ParentLogID=&LogLevel_BOL_OWNER_ID=1]deze[/url] is zeer uitgebreid, alleen soms wat teveel op beginners gericht (ik heb hem zelf niet btw , ooit een keer geleent) verder heb ik nog niet echt iets gevonden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2002 [quote:aed435fa46="triloxigen.nl"]wat heb je in godsnaam aan een boek.. dat vind ik echt geldverneuken voor zoiets.. een boek koop je als je een verhaal wilt lezen, niet voor html, daar heb je niks aan... www.w3c.org daar heb ej teminste wat aan[/quote:aed435fa46] zielig... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2002 easy computing, html4. ligt nu bij de knakenboekhandel voor Euro 6.99 html voor dummies heb ik ook, was gewoon weggegooid geld. Niet kopen dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2002 [quote:51dc7f35ee="Rumaro"] html voor dummies heb ik ook, was gewoon weggegooid geld. Niet kopen dus.[/quote:51dc7f35ee] 100 % mee eens. Kon ik echt niets mee doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen