anoniem Geplaatst: 24 augustus 2002 Delen Geplaatst: 24 augustus 2002 Hallo! Ik zou graag jullie mening willen over [url]www.NewForce.nl[/url]!! Grtz, Domien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2002 Menu hoort (volgens mij aan de linker kant). Als mensen een pagina bezoeken beginnen ze te scannen aan de linker kant. Ik lees wel vaak het woordje webdesign op de eerste pagina (is het niet een beetje veel?) Bij 'stuur ons een mailtje' zou ik ipv 'mailtje' het volledige adres er zetten zodat mensen die geen mail programma gebruiken maar wel via een website mailen het kunnen noteren of kopieren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Spelling en overig taalgebruik komen verre van professioneel over. René. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Het zoveelste 'webdesign bureau'tje'... Als je serieus bent dan wil je je zo goed mogelijk profileren op je eigen site, en -nofi- maar dat doe je dus niet. Noem jezelf geen webdesigner als je dat niet bent. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2002 [quote:ec8a033710="Young Crazy Fool"]Ik lees wel vaak het woordje webdesign op de eerste pagina (is het niet een beetje veel?) [/quote:ec8a033710] Om het maar niet te hebben over het woordje "wij". Bijna elke zin begint met "Wij...." Succes verder! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen