anoniem Geplaatst: 28 november 2002 Delen Geplaatst: 28 november 2002 Hallo allemaal!! :D Ik wil graag alle <hr>-ren op mijn website vervangen door in mijn website een CSS op te nemen. Nu weet ik dat ik normaal gesproken de kleur van de <hr>-ren kan veranderen door dit op te nemen binnen mijn CSS: [code:1:c6646d485d]hr { border: #CCCCCC 1pt solid; } [/code:1:c6646d485d] Maar hoe moet ik dit nu doen als alle <hr>-ren een plaatje moeten worden? Bijvoorbeeld: mooie_lijn.gif Alvast bedankt! Stefan Nagtegaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2002 hr eruit gooien, plaatje in div/span zetten. een hr kan geen background-image laten zien. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2002 [quote:bc897688d8="teacher"]een hr kan geen background-image laten zien. [/quote:bc897688d8] Waarom niet? [code:1:bc897688d8] <style type="text/css"> hr { width: 100%; height: 60px; background-image: url(http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/templates/ct/images/logo.gif); border: none; } </style> [/code:1:bc897688d8] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2002 He.. wat stom. Ik heb dus precies hetzelfde gedaan als "testje"... Alleen ik zag geen plaatje. Zodra ik er een divje van maakte wel.. Als ik logisch nadenk moet je een hr tag ook via css aanpassen. Maar toen ik geen plaatje zag verschijnen concludeerde ik anders... Anyways, je m'excuse.... :oops: grtzz t. edit: ik zie het al; ik had in mijn testbestand geen hoogte opgegeven voor de hr.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2002 [quote:a516bd9a04="teacher"]Anyways, je m'excuse.... :oops: [/quote:a516bd9a04]Niet nodig, volgens het MSDN Library wordt "background-image" niet ondersteund door <HR>, dus er treft je geen blaam... ;) Maarruh, ik kan het hier even niet testen (geen tijd), heeft iemand die CSS geprobeerd en werkend gezien? - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2002 ja, ik heb Annie's dingetje even in een editor geplakt. Werkt prima. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen