Ga naar inhoud

Dreamweaver Photo Album

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Met Dreamweaver maak ik photoalbums voor het web met de functie "Create Web Photo Album" onder het puldownmenu "Commands". Deze functie genereert een thumbnailpagina met onderliggende pagina's waar het plaatje in staat plus navigatie links. Dus voor ieder thumb wordt er een nieuwe pagina aangemaakt, dus het aantal plaatjes is gelijk aan het aantal html-bestanden. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de opmaak in de pagina's in een keer te wijzigen, want ik heb het laatst voor 29 pagina met de hand gedaan en het lijkt me dat het sneller moet kunnen. Het gaat namelijk om de backgroundcolour en de kleuren van de links. Heeft iemand een oplossing daarvoor? Gr, DP
Link naar reactie
[quote:e19d4b2088="DPinguin"]css lukt volgens mij niet omdat je daar niet in kan stellen wat de kleuren van de linken moeten zijn. maar het kan aan mij liggen.[/quote:e19d4b2088]Dat ligt inderdaad aan jou ;)[code:1:e19d4b2088]a:link { color: #CBCAFF; text-decoration: none; } a:active { color: #CBCAFF; text-decoration: none; } a:visited { color: #CBCAFF; text-decoration: none; } a:hover { color: #CBCAFF; text-decoration: underline; }[/code:1:e19d4b2088]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...