anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 Hallo, Met Dreamweaver maak ik photoalbums voor het web met de functie "Create Web Photo Album" onder het puldownmenu "Commands". Deze functie genereert een thumbnailpagina met onderliggende pagina's waar het plaatje in staat plus navigatie links. Dus voor ieder thumb wordt er een nieuwe pagina aangemaakt, dus het aantal plaatjes is gelijk aan het aantal html-bestanden. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de opmaak in de pagina's in een keer te wijzigen, want ik heb het laatst voor 29 pagina met de hand gedaan en het lijkt me dat het sneller moet kunnen. Het gaat namelijk om de backgroundcolour en de kleuren van de links. Heeft iemand een oplossing daarvoor? Gr, DP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 Kijk eens bij [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=67438]DIT[/url] topic. Onder het kopje [i:2ef21c7708]bouwen van websites[/i:2ef21c7708] staan verschillende programma's die dat kunnen. b.v. ARANEAE Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 Handige toppic en site van je! Maar, kan het programma zelf een photo-album maken? Of moet ik het via een zoek en verzoekfucntie doen. Waar doel je op? Gr, DP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 is het in Dreamweaver niet te doen via CSS ? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 bedankt voor de reacties. css lukt volgens mij niet omdat je daar niet in kan stellen wat de kleuren van de linken moeten zijn. maar het kan aan mij liggen. heb de zoek en vervang-functie van dreamweaver gebruikt. werkt echt handig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 [quote:e19d4b2088="DPinguin"]css lukt volgens mij niet omdat je daar niet in kan stellen wat de kleuren van de linken moeten zijn. maar het kan aan mij liggen.[/quote:e19d4b2088]Dat ligt inderdaad aan jou ;)[code:1:e19d4b2088]a:link { color: #CBCAFF; text-decoration: none; } a:active { color: #CBCAFF; text-decoration: none; } a:visited { color: #CBCAFF; text-decoration: none; } a:hover { color: #CBCAFF; text-decoration: underline; }[/code:1:e19d4b2088] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 Je kan zelfs nog classes maken zodat je linken verschillende kleuren kan geven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen