anoniem Geplaatst: 17 augustus 2002 Delen Geplaatst: 17 augustus 2002 Ik heb deel 1 en 2 van de computertotaal cursus gedaan over het spelletje pong. er staat dat in deel 3 over het eind scherm gesproken zou worden maar dit deel was niet te vinden. Als ik het probeer werkt het spel ook helemaal niet. Wie weet hoe ik het af moet maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2002 Verplaatst van "Webprogrammeren" naar "Webdesign". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 pong zul je moeten maken met actionscript, en dat valt toch echt onder webprogrammeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 [quote:63f5d3067f="Jurriaan R"]pong zul je moeten maken met actionscript, en dat valt toch echt onder webprogrammeren[/quote:63f5d3067f]Maar hij zoekt de cursus en er staat nergens dat ie het zelf wil programmeren... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 idd het script wer door computertotaal geleverd in de vorm van pong.as ik weet alleen niet hoe ik het goed moet gebruiken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen